je spreek jezelf een klein beetje tegen. Eerst zeg je dat het een goed plan/idee is en in je tweede reactie vindt je het, het meeste belachelijke plan wat er is.
Klopt helemaal Lange wat je zegt maar gelukkig kan een mens ook tot inkeer komen en zijn/haar mening bijstellen.
De afgelopen 1,5 maand ben ik hier eens op gaan letten hoe en wat er allemaal gebeurd en ben ik tot de conclusie gekomen
dat er nu maar eens doorgepakt moet gaan worden omdat het in mijn ogen in ieder geval niet minder is geworden.
Dit heeft er o.a. mee te maken dat ik de laatste maanden ook meer buiten ben dan binnen al dan niet werkgerelateerd.
En dan zie je ook meer wat er in het verkeer al dan niet in winkelgebieden gebeurd tenslotte.
En wat verlichting van o.a. fietsers betreft nu het steeds eerder donker wordt eind van de middag / begin van de avond en ik er
meer op ben gaan letten valt het me echt vies tegen waar je allemaal op stuit als je er echt op let.
En daarom zeg ik nu van het is genoeg geweest en er moet meer en sneller doorgepakt worden ook in het kader van de
algehele verkeersveiligheid.