Wereldhavendagen 3,4 en 5 september

Auteur Topic: Wereldhavendagen 3,4 en 5 september  (gelezen 2739 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #10 Gepost op: 5 september 2004, 18:58:57
brandweer Rotterdam schijnt inderdaad niet te komen,ivm de FLOacties die er op dit moment worden gehouden.Wat er van waar is weet ik niet,maar zo is het in het nieuws.Rick zal wel in eigen persoon of voor TVrijnmond er zijn ;)

Correct, De flo heeft er van alles mee te maken! Ik ben er in eigen persoon geweest ;)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 5 september 2004, 19:14:06
Correct, De flo heeft er van alles mee te maken! Ik ben er in eigen persoon geweest ;)
al heb ik hier en daar wat brandweer langs zien schuiven ;)


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #12 Gepost op: 5 september 2004, 19:15:17
Kan kloppen. Het wpc is ook op zondag bezet


Erik

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
    • Brandweer Goes
Reactie #13 Gepost op: 5 september 2004, 23:15:20
nou vandaag heb ik het een en ander vanaf het water mogen aanschouwen,maar het was harstikke leuk.
Vooral toen het cruiseschip "Pride of Rotterdam " de haven binnenkwam,2 van die kleine slepertjes ervoor en achter ;D

Correctie: de Pride of Rotterdam is een ferry, geen cruiseschip :-)
Verschil: ferry vaart op en neer tussen plaats x en plaats y (dus bijvoorbeeld Hoek van Holland en Harwich), Cruiseschip maakt specifiek cruisetochten 'voor de fun'.

Ik geef toe: voor een leek is het verschil aan de buitenkant van het schip niet zo goed te zien, behavel aan de achterzijde:
een ferry heeft altijd van die grote laadkleppen aan de achterzijde voor de auto's, een cruiseschip heeft dat niet.

Gr
Erik