Boer gearresteerd vanwege oude flitspaal op erf - Rouveen 03-01-2011

Auteur Topic: Boer gearresteerd vanwege oude flitspaal op erf - Rouveen 03-01-2011  (gelezen 4861 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jacques Schenk

• Senior gebruiker
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Reactie #10 Gepost op: 12 januari 2011, 17:52:42
Het gaat ze wat mij betreft helemaal niets aan waar ik mijn fiets, auto, brood. of flitspaal gekocht heb.
Wanneer het betreffende voorwerp voldoet aan de specifieke omschrijving van iets wat kort geleden daar in de buurt gestolen is dan is het terecht dat men vragen stelt, maar puur omdat het een voorwerp is wat niet in iedere tuin staat.
Bemoei je in dat geval met je eigen zaken zou ik zeggen, en het lijkt er op dat dat laatste hier het geval is.
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #11 Gepost op: 12 januari 2011, 18:23:48
Ik kan mij er wel wat bij voorstellen.

In deze tijd hoef je nergens meer gek van op te kijken. Zelfs koperen beelden verdwijnen van de één op de andere dag. Niet vreemd dus dat de dienders nogal verrast waren dat ze dit flitsende straatmeubulair op particulier terrein aantroffen. De manier van benaderen verdient daarentegen  weer geen schoonheidsprijs (voor zover ik dat kan beoordelen).