Hoe is het afgelopen met het onderzoek binnen het rode kruis over de vierdaags

Auteur Topic: Hoe is het afgelopen met het onderzoek binnen het rode kruis over de vierdaags  (gelezen 3414 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

peter003

• Junior gebruiker
  • **
Beste Allemaal ,

Weet iemand hoe is afgelopen met het onderzoek naar het weg sturen van de 16 rode kruizers tijdens de veirdaagse van 2010 , Ik ben er wel benieuwd naar .

Jacques Schenk

• Senior gebruiker
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
Geen idee eerlijk gezegd, maar verwacht van het NRK niet te veel openheid.
Een paar jaar gelden is eens een wachtcommandant (RH) op volstrekt ondeugdelijke gronden en tegen alle regels en procedure in weggestuurd, dat is achteraf na vele procedures in ieder geval ten opzichte van deze persoon rechtgezet, maar hoe publiekelijk men zijn wegsturen toen ook aankondigde zo stil bleef het in het openbaar toen bleek dat men de plank flink misgeslagen had en allerlei hogere NRK functionarissen een minder fraai spelletje gespeeld bleken te hebben.
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources

cavia

• Senior gebruiker
wat zou de reden zijn dat ze weggestuurd zijn? Was dat toen bekend gemaakt? of is dit eigenlijk ook jou vraag? 998765

RemcoV

• Forum gebruiker
Enige tijd geleden heb ik het rapport over dit incident op het Rode Kruis intranet gelezen. Voel er niet zo veel voor om het hier te publiceren, maar als je toegang hebt tot het intranet kun je daar dus even zoeken.

Remco
! Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel !

peter003

• Junior gebruiker
  • **
bij 95% was niet bekend waarom ze weg gestuurd werden , s nachts werden ze van bed gelicht en naar huis gestuurd of gebracht .

sb79

• NHT hollands midden
  • Forum gebruiker
ik kan er niks van vinden op het intranet
dus waar staat het ergens ?

Brandpreventist

• Senior gebruiker
wat zou de reden zijn dat ze weggestuurd zijn? Was dat toen bekend gemaakt? of is dit eigenlijk ook jou vraag? 998765

bij 95% was niet bekend waarom ze weg gestuurd werden , s nachts werden ze van bed gelicht en naar huis gestuurd of gebracht .

Wat is er dan gebeurt?  ???

RemcoV

• Forum gebruiker
ik kan er niks van vinden op het intranet
dus waar staat het ergens ?

Helemaal links onderaan de link /Nieuws Beroepsorganisatie/ volgen. Dan staat er in de rechter kolom onder 'Nieuws uit de beroepsorganisatie' een artikel van 13-10-2010 over het rapport van de commissie d'Hondt. In dat artikel zit een link naar het rapport.

Remco
! Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel !

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Niemand die een tipje van de sluier wil oplichten?  ???

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Misschien een tipje van de

0098
Arts  www.alphalog.nl