Hoe is het afgelopen met het onderzoek binnen het rode kruis over de vierdaags

Auteur Topic: Hoe is het afgelopen met het onderzoek binnen het rode kruis over de vierdaags  (gelezen 3413 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Vider

• NRK, EHBO, NHT-lid, BHV'er, ex-SIGMA, ex-BRW1, ex-PAC Centralist.
  • Forum gebruiker
Misschien een tipje van de

0098

Wordt het verenigingskantoor tegenwoordig zo genoemd?  0098
Een deel van het mens zijn, bestaat uit het leren om te gaan met het onverwachte, het ondergaan van nieuwe indrukken, ook als zij niet passen in jouw

Ehv-er

• Senior gebruiker
Niemand die een tipje van de sluier wil oplichten?  ???
Gezien het een intern conflict betreft vind ik enige voorzichtigheid m.b.t. het publiceren van interne documenten of informatie beschreven hierin, het discussiëren over het onderwerp, of het doen van uitspraken - gepast. Ik herinner mij ook een artikel uit het vrijwilligersovereenkomst dat iets zegt over het geheimhouden van alles wat de vrijwilliger door het Rode Kruis in vertrouwen is medegedeeld. Deze verplichting schijnt niet te vervallen bij beëindiging van deze overeenkomst. Voordat we beginnen over de doofpot of de vrijwilligers de mond snoeren, een vergelijkbaar artikel staat in bijna alle arbeids of vrijwilligersovereenkomsten van ieder zich zelf respecterende organisatie.

geert+

• Junior gebruiker
  • **
er wordt gesproken over een doofpot affaire, dit is naar mijn mening niet zo, het is een intern conflict en de stukken zijn op intranet te lezen.
En deze stukken zijn beschikbaar voor een ieder die toegang heeft tot intranet. dus van vanuit de organisatie wordt open gecommuniseerd.
EHV-er +AED, O&V, verbindingen, basis marifonie, Coordinator logistiek NRK afd. Voorne putten & Rozenburg. Centralist op PAC.  kijk niet naar wat er n

Delta

• AIOS Anesthesie
  • Senior gebruiker
  • Arts
Die doofpot is een geintje hoor, maar ik er ga er van uit dat dit incident voor buitenstaanders niet inzichtelijk zal worden gemaakt.

Next topic :)
Arts  www.alphalog.nl

geert+

• Junior gebruiker
  • **
O0 case closed.

gr geert
EHV-er +AED, O&V, verbindingen, basis marifonie, Coordinator logistiek NRK afd. Voorne putten & Rozenburg. Centralist op PAC.  kijk niet naar wat er n