Noodlanding lifeliner 2 - Rotterdam 21-01-2011

Auteur Topic: Noodlanding lifeliner 2 - Rotterdam 21-01-2011  (gelezen 7324 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

HenriZomer

• Forum gebruiker
Reactie #10 Gepost op: 21 januari 2011, 20:28:40
Dat klopt Adriaan, de situatie was Lifeliner 1 PH-EMS, Lifeliner 2 PH-ULP, Lifeliner 3 PH-ELP en Lifliner 4 PH-MMT,
met als reserve helikopters PH-MAA en PH-HVB.

Ik schrijf bewust was omdat de PH-MMT op dit ogenblik niet in Groningen vliegt, hier vliegt nu de PH-EMS.
Hier stond ooit Lifeliner 1 op de staart maar dat is er af....

Kortom: er verandert kennelijk het één en ander binnen de traumahelikopters, wie weet blijft de PH-HVB wel als Lifeliner 1 vliegen....

Lees meer hierover hier: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=8263.2820
en hier: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=2318.2440

Schuimpie

• Aspirant hoofdagent Eenheid Amsterdam, Vrijwilliger BrandweerAA, oud 112-journalist
  • Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 3 april 2011, 12:39:39
dat is de reserve Heli. op 4 traumsheli`s staat op de staartrotor staat: Lifeliner 1,2,3 of 4. op deze staartrotor staat niks.  

nee, Dit is de nieuwe lifeliner 1.

De PH-EMS is nu ? en de PH-HVB is zijn vervanger.

Dit werd mij verteld door bemanning van de LL1 tijdens een bezoek aan het helidek op het VU.

het is voor mij nog onbekend waar de PH-EMS is gebleven en de reden van de wissel. ???
Mvg, Nickelas -Alle uitspraken en meningen zijn op persoonlijke titel-

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #12 Gepost op: 3 april 2011, 13:04:36
nee, Dit is de nieuwe lifeliner 1.

De PH-EMS is nu ? en de PH-HVB is zijn vervanger.

Dit werd mij verteld door bemanning van de LL1 tijdens een bezoek aan het helidek op het VU.

het is voor mij nog onbekend waar de PH-EMS is gebleven en de reden van de wissel. ???
Reden van de wissel is zeer waarschijnlijk omdat de PH-EMS 'te' veel vlieguren heeft, en de HVB weinig.

Nu is de HVB de nieuwe LL1 en de EMS de 'nieuwe' reserve heli.
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      

Patriess

• Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
Reactie #13 Gepost op: 3 april 2011, 13:05:51
Reden van de wissel is zeer waarschijnlijk omdat de PH-EMS 'te' veel vlieguren heeft, en de HVB weinig.

Je bent me net voor ;)
Nurse powerrrrr

Schuimpie

• Aspirant hoofdagent Eenheid Amsterdam, Vrijwilliger BrandweerAA, oud 112-journalist
  • Forum gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 25 juni 2011, 15:41:33

dank je!
Mvg, Nickelas -Alle uitspraken en meningen zijn op persoonlijke titel-

fotoschieter.nl

• Forum gebruiker
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #15 Gepost op: 25 juni 2011, 15:50:07
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,