Geldkoeriers laten muntgeld op straat vallen Nieuweweg - Breda 19-01-2011

Auteur Topic: Geldkoeriers laten muntgeld op straat vallen Nieuweweg - Breda 19-01-2011  (gelezen 5377 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
OT:
Is dit niet gewoon een spoedje voor de regiopol (desnoods evt ME'rs met HK?) Het ziet er zo in ieder geval knullig uit.

Daar zijn speciale procedure's voor en nee, die ga ik niet verder uitleggen.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Timmos

• Persfotograaf
  • Senior gebruiker
    • Tim-Koster.nl
Liep er op het forum niet ooit een topic waarbij zo'n wagen een klapband kreeg op de snelweg en waarbij een heel leger aan allerlei voertuigen van de politie daar voor uitrukte?

Zou niet weten waar ik op moet zoeken, misschien dat iemand nog weet waar dit was..

sylvester1986

• Gast
bedoel je deze topic?

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Een waardetransport van De Nederlandse Bank is wel even wat anders dat de gemiddelde geldwagen hoor ;)
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

Ehv-er

• Senior gebruiker
Is ook lastig uitleggen aan de baas als je zo op de foto staat :D :D  Waarschijnlijk mogen de heren een andere baan gaan zoeken.

Dinges

• Senior gebruiker
Is ook lastig uitleggen aan de baas als je zo op de foto staat :D :D  Waarschijnlijk mogen de heren een andere baan gaan zoeken.

Ontslagen worden omdat je wat uit je tengels laat vallen? Kom op hee...

Maar inderdaad, zoals Jerommeke al zei: waar is de politie? Misschien nog aanrijdend zoals iemand al terecht opmerkte? Dan zal ongetwijfeld snel een foto volgen waar politie op te zien is, bij die geldwagen.

Editje: als het nou een koffer met dikke flappen zou zijn die door de hele straat zouden waaien of een cassette vol met diamantjes die vrolijk door de straat rollen, okee. Maar een cassette met parkeergeld.... (al is het een klein fortuintje, wat daar voor het oprapen ligt)

Dinges

• Senior gebruiker
Opoe op de foto is alvast mooi voor een munt gaan staan, of niet..?  ::)

Ba(a)s

• Senior gebruiker
Ontslagen worden omdat je wat uit je tengels laat vallen? Kom op hee...
Gaat dat ook op voor jouw beroep, Dinges? ;)
You flyin' with me? You better wear your seatbelt..

Dinges

• Senior gebruiker
Gaat dat ook op voor jouw beroep, Dinges? ;)

Iedereen maakt foutjes. En soms laat je wat vallen ja, of het nou een patiënt is of een koffer... Alles is mogelijk.