Aandacht voor Incident Management (IM)

Auteur Topic: Aandacht voor Incident Management (IM)  (gelezen 46767 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

xangadib

• IvP
  • Forum gebruiker
Reactie #180 Gepost op: 11 oktober 2011, 09:42:17
Lijkt me een goed plan. Opvallend KMAR voertuig voorbij het incident, hoezo eigen veiligheid eerst?  :'(
Digitaal onderzoek

K-Pri

• trotse lepelaar!
  • Forum gebruiker
  • duikende lepelaar
Reactie #181 Gepost op: 14 oktober 2011, 08:52:55
En woensdag intern overlge gehad over de StaVaZa mbt I.M. ontwikkelingen..Begreep dat de GemPo zich steeds meer met I.M bezig gaat houden i.p.v. het KLPD..?? Krijgen de collega's in het 'stadse' dezelfde opleidingen mbt I.M. als de andere collega's ?
Lepelwagen wegenwacht WWS Rhoon  Note: Al mijn posts zijn gebaseerd op mijn eigen mening, belevingen en ervaringen. Mijn werkgever(s) staat(an) hier v

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #182 Gepost op: 14 oktober 2011, 09:04:44
En woensdag intern overlge gehad over de StaVaZa mbt I.M. ontwikkelingen..Begreep dat de GemPo zich steeds meer met I.M bezig gaat houden i.p.v. het KLPD..?? Krijgen de collega's in het 'stadse' dezelfde opleidingen mbt I.M. als de andere collega's ?

Als straks de landelijke politie wordt ingevoerd ergens in de loop van volgend jaar, gaat het KLPD alleen nog maar handhaven op de rijkswegen. De noodhulp op de rijkswegen gaat iid naar de regio's/districten(weet nog niet hoe men het straks gaat noemen). Iedere regio/district moet straks verplicht een verkeerspolitie hebben, deze zullen dan de IM taak moeten gaan doen. Deze zijn allemaal als het goed is opgeleid voor IM of anders hebben ze wel cursussen gehad.

Verder zou het in mijn ogen voor elke diender of elke andere HV-er verplicht moeten zijn, je immers nooit wat je tegen komt als je ergens rijdt.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #183 Gepost op: 14 oktober 2011, 12:44:46
Iedere regio/district moet straks verplicht een verkeerspolitie hebben, deze zullen dan de IM taak moeten gaan doen. Deze zijn allemaal als het goed is opgeleid voor IM of anders hebben ze wel cursussen gehad.

Sterker nog, deze ''regionale'' verkeerspolitie zal over het algemeen net als het KLPD (nu) gaan fungeren. Grote kans dat de ''gewone'' noodhulp nog in veel regio's op de snelwegen zal komen te staan!

Voor de regio's wel gunstig denk ik, als er qua materieel ook over na is gedacht ....  8)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

André Welten

• Senior gebruiker
Reactie #184 Gepost op: 14 oktober 2011, 13:45:15
Is het dan niet beter om KLPD-verkeer op te heffen en materieel, mensen en onroerend goed naar de regio over te hevelen ? Dan heb je als start voor de regionale vp in ieder geval al mensen met kennis van zaken in huis.(bij ons in MWB moet het opnieuw opgezet worden, de verkeersgroep RP was het eerste "slachtoffer" bij de overgang van RP naar Regiopolitie).

Max1

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #185 Gepost op: 14 oktober 2011, 17:22:54
Ik hoop wel dat de collega's iets gedaan hebben met artikel 5 WVW!

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #186 Gepost op: 14 oktober 2011, 21:36:18
Is het dan niet beter om KLPD-verkeer op te heffen en materieel, mensen en onroerend goed naar de regio over te hevelen ?

Materieel en mensen hebben we wel in A-A, maar ik wil best naar Ouder-Amstel vanuit die kantoorfabriek in de stad  098uo

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #187 Gepost op: 14 oktober 2011, 21:44:21
Materieel en mensen hebben we wel in A-A, maar ik wil best naar Ouder-Amstel vanuit die kantoorfabriek in de stad  098uo

Komen jullie niet nog een persoon te kort ;D ;D

Unit Ouder-Amstel is ook al aan het verzakken. Het enige voordeel dat je heb is dat je iig niet meer die Gooiseweg hoeft af te racen.

sylvester1986

• Gast
Reactie #188 Gepost op: 21 januari 2012, 23:37:31
Apart botsabsorber op (0:08) in het kleine scherm.
Jackknifed tractor trailer I-95N - 1/21/12
Spectrace

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Reactie #189 Gepost op: 21 januari 2012, 23:39:59
Apart botsabsorber op (0:08) in het kleine scherm.
Jackknifed tractor trailer I-95N - 1/21/12
Spectrace

Dat is volgens mij geen botsabsorber hoor maar een speciaal voertuig wat kan scharen om de weg met sneeuwschuivers over 2 banen schoon te maken. De aanhanger kan scharen.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.