Ik vraag me af of de TS niet beter voorbij de autobrand neergezet had kunnen worden, dan heb je meer vrije ruimte tussen buffervoertuig en autobrand. Alleen staat het voertuig wellicht even in de rook, laten we daar nu middelen voor op het voertuig hebben om ons daartegen te beschermen.
Ja en dan met de stank en de rook in de cabine zonder ademlucht terug rijden naar de kazerne.(erg slecht voor je gezondheid) TS staat prima, bovenwinds, en als bescherming voor het personeel dat tussen de TS en de brandende auto moet werken.
Kan niet zien aan de beelden of de matrixborden op beide weghelften een max snelheid aangeven. Is natuurllijk heel goed mogelijk dat er op de ander weghelft 50 in de borden staat. Anders wel een slecht scenario,door de rook kun je paniek reacties krijgen en een ongeval veroorzaken.(was dat in Drente ook niet eens gebeurd met een oefening van Defensie)
En gele jassen, zal er wel maar één op de wagen hebben gelegen, en de meeste agenten dragen hem bijna nooit, weet ik uit mijn regio.