beste email, ik hoop dat je mijn verhaal nu iets beter begrijpt, ik schrijf niet altijd even duidelijk en wordt niet altijd goed begrepen , dat ben ik mij bewust, maar hopenlijk nu iets beter, ik hoop dat andere hier ook iets aan hebben, want alle opmerkingen die wij hebben zijn te verbeteren, alleen dat betalen niet, maar de overheid moet ergens aan verdienen,GSM is niet voor niets zo'n succes (kassa)
Inderdaad is het mij nogal wat duidelijker geworden, mede door de toelichting van rene. Ik snap nu ook hoe het e.e.a. tot stand gekomen is, en ik ben er van overtuigd als er eerst opgeleid wordt en dan (de hele regio) operationeel gegaan word, dat er dan veel problemen al verholpen zijn. OVer dat programeren, in onze regio zit onze verbindingsman zic al druk te maken over de beste manier van programeren. De testporto's zijn al verschillend geprogrameerd, om te kijken hoe het e.e.a. in de praktijk bevalt. Bv de omschakelin tmo dmo zat erg gemakkelijk onder een knopje onde de ppt knop. Alleen tijdens het gebruik was dit knopje te makkelijk, en werd tijdens het indrukken van de ppt knop soms abusievelijk ingedrukt. Dus dit word dadelijk op een andere manier geprogrameerd. etc etc. Mocht er dadelijk in de praktijk nog meer van dergelijke vergissingen in zitten, dan is het noodzakelijk dat alle portofoons dan opnieuw geprogrameerd gaan worden. Ik weet dit dit is dan een gigantisch karwei, maar dat is dan maar zol
Groetjes
Email