Deze reactie vind ik niets toevoegen aan de discussie en eigenlijk neigen naar een persoonlijke aanval.
Persoonlijk vond ik de vraagstelling wel relevant want als om 17:14 en 17:18 een landing op 2 van de aanvliegroute's naar schiphol toevallig een vliegtuig had moeten landen dan had de lifeliner dus niet vanaf het VU of liggende aan de vliegroutes vanaf het AMC mogen vertrekken.
Overigens is dit wel een nieuwschierig vraagje van mijn kant, komt dit vaak voor dat de lifeliner moet wachten op landend en opsijgend vlieg verkeer?
Nou.., dan vind jij ook wat. Ik ga graag met een ieder in discussie die een zinvolle bijdrage wil leveren aan een debat. Ik denk graag mee als iemand een relevante vraag heeft. In de posting van Army Medic kan ik geen relevantie ontdekken met betrekking tot het onderwerp. Wat lees jij, dat ik niet lees? Er wordt een ongenuanceerde mening neergeschreven zonder enige onderbouwing. Dat draagt helemaal niets bij in een fatsoenlijke discussie.
Ook jouw vraag heeft niets met het discussie topic van doen. Maar goed.., het komt zelden voor dat men even moet wachten op een naderende kist. Vrijwel altijd wordt de Lifeliner "inbound tower" over het veld heen gedirigeerd. Dit gaat eigenlijk altijd zonder vertraging.
Het is correct dat de kruishoogte gedurende UDP (Universal Daylight Period) op 500 Feet ligt. Tijdens nacht operaties wordt doorgaans gevlogen op een hoogte van 1000 Feet. Maar nogmaals, zoals door RAder aangegeven, je vraag is beantwoord en wellicht interessant om af te splitsen.
Expert