Voorzorgsmaatregelen / protocollen i.v.m. mexicaanse griep

Auteur Topic: Voorzorgsmaatregelen / protocollen i.v.m. mexicaanse griep  (gelezen 3962 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #10 Gepost op: 3 februari 2011, 14:36:00
Protocollair bij vervoer van een ''Mexicaan'': wegwerpschort, mondkapje, handschoenen (ook haarnetje?) en na afleveren patiënt de ambu uitsoppen, dus tijdelijk uitmelden bij je meldkamer.
Of vergeet ik nog wat?  :D

Is dat in de rest van het land ook zo geregeld?

Dat is bij ons vorig jaar al snel door de MMA teruggebracht naar mondkapje en handschoenen en ambu "luchten"...
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #11 Gepost op: 3 februari 2011, 18:46:36
Dat is bij ons vorig jaar al snel door de MMA teruggebracht naar mondkapje en handschoenen en ambu "luchten"...
Dat doe ik ook meestal, voor de verandering een keer de deuren openlaten als je de patient wegbrengt...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #12 Gepost op: 3 februari 2011, 20:53:27
Dat doe ik ook meestal, voor de verandering een keer de deuren openlaten als je de patient wegbrengt...

Soms is het net zo hard nodig voorin de wagen, als je een passagier naast je hebt, of hebt gehad.... :-X 0098


strongbow

  • Iets met een grote gele bus
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 879
  • Don't worry, be happy!
Reactie #13 Gepost op: 3 februari 2011, 22:41:12
Soms is het net zo hard nodig voorin de wagen, als je een passagier naast je hebt, of hebt gehad.... :-X 0098



Of collega.....  0098
Rust zal je redden....  BLS/AED/PBLS instructeur