FLO e.d.

Auteur Topic: FLO e.d.  (gelezen 9361 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

janneman82

• Gast
Gepost op: 15 september 2004, 21:46:45
wie van jullie is het eens met het besluit van balkenende om de FLO af te schaffen?

en degene die het hier niet mee eens zijn voeren jullie actie's?

zoja wat voor actie's alleen demonstreren of ......

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 15 september 2004, 21:51:14
ik vindt het de grootst mogelijke onzin dat nu de FLO als het ff kan de nek om wordt gedraait,een beroeps brandweerman/vrouw heeft het met 55 jaar echt wel gehad.Dus die is dan blij dat die uit dienst kan.
Maarja Balkenende ligt nu zelf in het ziekenhuis met z,n pootje omhoog,kan hij eens rustig nadenken waar hij dat schuimtapijt wil hebben op het binnenhof ;D ;D

janneman82

• Gast
Reactie #2 Gepost op: 15 september 2004, 21:57:54
hahahaha dus als ik het goed begrijp gaat er nu ook echt actie worden gevoerd tegen de flo, en niet alleen demonstratie's ;D

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #3 Gepost op: 15 september 2004, 22:01:51
hahahaha dus als ik het goed begrijp gaat er nu ook echt actie worden gevoerd tegen de flo, en niet alleen demonstratie's ;D
Als je de actiebereidtheid van de collega,s in de grote steden beluisterd gaat er wel het een en ander gebeuren ja ;D

janneman82

• Gast
Reactie #4 Gepost op: 15 september 2004, 22:05:29
laten we hopen dat het kabinet deze keer wel luistert en gewoon met hun handen van de flo afblijven :-\

janneman82

• Gast
Reactie #5 Gepost op: 15 september 2004, 22:52:13
nog meer mensen die actie gaan voeren? zoja wat voor actie's?

fikkie

• Senior gebruiker
  • wikki en fikkie klaren de klus
Reactie #6 Gepost op: 18 september 2004, 13:19:07
2 OKTOBER IN AMSTERDAM om te beginnen!!!!!!

Michel

• Gast
Reactie #7 Gepost op: 20 september 2004, 12:13:17
Volgens mij is Balkenende er nu wel achtergekomen hoe het voelt als er 'flink gesneden' moet worden  ;D

janneman82

• Gast
Reactie #8 Gepost op: 20 september 2004, 12:19:53
;D ;D ;D

Bauke

• Gast
Reactie #9 Gepost op: 26 september 2004, 12:10:28
Het is onvoorstelbaar dat ze (de grijze pakken in Den Haag) met zulke plannen komen.
Hoe halen ze het in hun hoofd, de gekke!!!
Echt niet normaal, ze moeten maar eens een paar weken mee lopen op een kazerne of bij de ambulancedienst.
Misschien praten ze dan wel anders, bij nacht en ontij je bed uit om mensen of dieren in nood te helpen.
Of iemand vier hoog naar beneden sjouwen, ik weet wel hoogwerken of ladder te plaatsen vragen.
Maar je zal net zien kunnen niet goed voor de deur komen bij de flat.
Mee we gaan geen actievoeren maar OORLOG!!!