FLO e.d.

Auteur Topic: FLO e.d.  (gelezen 9277 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #20 Gepost op: 17 oktober 2004, 09:59:46
Laat ik voor de duidelijkheid mijn reactie beginnen met de vermelding dat ik vind dat de brandweermensen volledig in hun recht staan en dat ook wat mij betreft niet aan de FLO getornd mag worden. Toch is er niets zo belangrijk als het kennen van je vijand en zijn of haar motivatie, in deze het kabinet en de gemeenten. Vandaar deze stelling.

Ik heb eens zitten denken over de puur wetkundige basis van de FLO-regeling. In de internationale rechten van de mens staat een belangrijke regel: het gelijkheidsbeginsel. Dit komt er zoals de naam al zegt op neer dat een ieder in beginsel een gelijke behandeling dient te krijgen. In de Nederlandse grondwet is vastgelegd dat indien internationale wetgevingen de Nederlandse wetgeving doorkuisen de internationale wetgeving preveleert. Dit zou dus ook voor het gelijkheidsbeginsel ten opzichte van onze eigen FLO kunnen gelden.

De VVMC vakbond die bijvoorbeeld zou willen dat conducteurs die hun leven lang zijn uitgescholden en verbaal bedreigd voortaan ook met hun 55-jaar uit dienst kunnen treden wegens de zware psychische belasting van het werk... En politiemensen voor wie hetzelfde geld..... Wanneer zij bij het Europese hof of de VN een proces zouden aanspannen op bais van dit gelijkheidsbeginsel, wat zouden dan de gevolgen kunnen zijn?
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !

Rescue

• Senior gebruiker
Reactie #21 Gepost op: 24 oktober 2004, 18:59:32
Een erg gezocht argument. dat gelijkheidsbeginsel.

het gelijkheidsbeginsel, houd dat dan op bij de landsgrenzen bedoen moet een amerikaan gelijkbehandeld worden als een nederlandse ambtenaar of geld dat alleen als je ambtenaar of semi ambtenaar ben..

Ik werk in de ICT, ik werk 40 uur in de week, en dan nog 16 uur in m'n eigen bedrijf, moet me eigen pensioen regelen, er is geen flo.  en ik word geacht een boel dingen zelf te regelen..

ik snap dat er een boel emoties in de discussie komen. maar houd het nou eens bij de feiten. en er niet de hele wereld bij te slepen..
De tijd dat iemand van ze 20e tot z'n 70e timmerman is en altijd het zelfde doet is bijna voorbij..
je word geacht continue verder te leren en misschien ook wel te wisselen van een beroep..
ik probeer om de 5 jaar een nieuw vak aan te pakken of een andere werkgever te hebben..
Dus afgezien van opgebouwde rechten zie ik dit soort discussies altijd met verbazing aan.

Hotdog

• Forum gebruiker
Reactie #22 Gepost op: 18 augustus 2005, 10:57:07
Hoi,

misschien is het leuk om hier foto's te plaatsen van de spandoeken e.d. m.b.t. de F.L.O. akties.

groetjes Hotdog

Hotdog

• Forum gebruiker
Reactie #23 Gepost op: 18 augustus 2005, 10:58:45
Hier is de eerste.

[verwijderd door de admin]

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #24 Gepost op: 18 augustus 2005, 12:19:17
Istie dubbelzinnig bedoeld of niet ::)

Hotdog

• Forum gebruiker
Reactie #25 Gepost op: 18 augustus 2005, 13:16:55
Hey Rick,

wat denk je dat we vrijdagavond om half 9 moesten doen......

Stay Okay
groetjes

P.S: wij zijn toch altijd dubbelzinnig... ;)

Ricardo B

• Senior gebruiker
    • Regio15 - Brandweer & ambulancediensten uit de regio Haaglanden
Reactie #26 Gepost op: 18 augustus 2005, 13:45:21
bij deze nog een, ik heb er nog een stuk of 20 denk ik maar dan moet ik die allemaal weer gaan verkleinen. Onder anderen deze

Vlam in de pan, jammer dan !!!
Held zonder Geld !!!
Ook Khalid pikt dit niet !!!

HBO-Verpleegkundige Manschap A + bediener hoogwerker kazerne loosduinen

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #27 Gepost op: 18 augustus 2005, 19:44:27
COHEN PIK JIJ DE FLO UIT ONZE HANDEN DAN LATEN WIJ DE STAD BRANDEN
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #28 Gepost op: 20 augustus 2005, 09:55:56
Hey Rick,

wat denk je dat we vrijdagavond om half 9 moesten doen......

Stay Okay
groetjes

P.S: wij zijn toch altijd dubbelzinnig... ;)

Hahahah ;D ;D ;D Jaja.....wrijf het er nog ff in.....Fijne gasten daar op de ac he ;D

Ga niet te ver he....Ik heb belastend fotomateriaal ;D

Ten Four ;D

Robin Hundman

• Gast
Reactie #29 Gepost op: 20 augustus 2005, 10:34:11
COHEN PIK JIJ DE FLO UIT ONZE HANDEN DAN LATEN WIJ DE STAD BRANDEN

Waar heb jij die vandaan  :D? Ik ken hem alleen ''Cohen pak jij de FLO uit onze handen, dan kan de stad wel eens gaan branden. Wij laten ons niet bestelen.'' Dit spandoek stond op Hendrik.