Middel hulpverlening (auto in woning) 2 bewoners overleden Duindamseweg - Noordwijk 29-01-2011

Auteur Topic: Middel hulpverlening (auto in woning) 2 bewoners overleden Duindamseweg - Noordwijk 29-01-2011  (gelezen 8884 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Dit is een bewuste actie, vernomen uit een zeer betrouwbare bron.
Binnen vijf kwartier weet jouw betrouwbare bron dit al?
Dan ga ik me afvragen of deze dit vooraf wist en het had kunnen voorkomen....
Voorlopig vind ik ik het erg voorbarig klinken. Laten we eerst maar de nadere berichten afwachten.


JarnoF

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,110
  • Geïnteresseerd in de hulpverlening
    • JarnoFlinkers.nl
Binnen vijf kwartier weet jouw betrouwbare bron dit al?
Dan ga ik me afvragen of deze dit vooraf wist en het had kunnen voorkomen....
Voorlopig vind ik ik het erg voorbarig klinken. Laten we eerst maar de nadere berichten afwachten.

Zeer betrouwbare bronnen, welke voor ons niet zijn te verifiëren, zijn geen betrouwbare bronnen.


IOPAT

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 31
Op de video van rtvwest.nl is duidelijk te zien hoe het huis gelegen is aan een bocht, indien er niet gestuurd wordt zou het logisch zijn dat een auto rechtdoor het huis in rijdt.

Video te zien op www.rtvwest.nl

Googlemaps locatie :
Meelezert pur sang


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Auto heeft een buitenlands kenteken - waarschijnlijk een Pool.

Was op het journaal vandaag, het is een Pools voertuig.


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Die zien we dus nooit meer terug.
Die zit al lang weer in Polen.


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616


KJS

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,363
  • Generalist OC
NOORDWIJK - De politie heeft dinsdagavond een 38-jarige man aangehouden die betrokken zou zijn geweest bij een uitzonderlijk ongeval zaterdagavond in Noordwijk. Die avond om half elf reed een personenauto een woning binnen aan de Duindamseweg.
 
Hierbij kwam de 78-jarige bewoner om het leven. Zijn vrouw raakte ernstig gewond.

De inzittende van de auto met Pools kenteken, nam de benen nadat hij de woonkamer was binnengereden. De politie kwam de verdachte al snel op het spoor en hield zijn woning in de gaten. Op het moment dat de man dinsdagavond thuis kwam, is hij aangehouden.

De politie wilde in verband met het onderzoek alleen kwijt dat de man, een Pool, woont in de duin- en bollenstreek. Of hij inderdaad de bestuurder was en of er meerdere inzittenden waren, is nog in onderzoek.
Bron: nu.nl
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar                                                                                      


Rene

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 306
de geruchte gaan nu rond dat de man zegt dat zijn auto gestolen was en dat hij van niks weet! Denk dat niemand dit geloofd toch?


Jacques Schenk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,528
  • EHBO/Sigma/ex hoofd- brandwacht/trainer EHBDu
    • Website Jacques Schenk
de geruchte gaan nu rond dat de man zegt dat zijn auto gestolen was en dat hij van niks weet! Denk dat niemand dit geloofd toch?

Ach zonder de feiten te kennen is dat lastig te beantwoorden ....
Treat the patient, not the number...  Emergency Medicine - The art of drawing sufficient conclusions from insufficient resources