Middel waterongeval Noordeindseweg - Berkel en Rodenrijs 30-01-2011

Auteur Topic: Middel waterongeval Noordeindseweg - Berkel en Rodenrijs 30-01-2011  (gelezen 4742 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
Reactie #10 Gepost op: 30 januari 2011, 23:30:41
Zoetermeer is zo te zien stukken dichterbij dan Schiedam hoor ???
Wat mij opvalt, is dat Haaglanden in eerste instantie de WO stuurt vanaf ZTM Oosterheem naar BRK (aardig stukkie rijden) en Rotterdam Rijnmond dus niet.
Pas wanneer er middel HV wordt gemaakt, wordt de WO van Schiedam gealarmeerd. Is dit het gevolg van het materiaal spreidingsplan en de bezuinigingen ?
Of was men (RR) vergeten een tweede WO gelijk mee te laten rijden ?

Delta 00

Scheelt ca 4,4 km (routenet)


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #11 Gepost op: 30 januari 2011, 23:53:07
Scheelt ca 4,4 km (routenet)
Wat wil je hiermee zeggen?? Sinds het convenant Rijnmond<=>Haaglanden staat Zoetermeer-Oosterheem als eerste in de KVT voor dat gebied en Schiedam blijkbaar als tweede. Zoetermeer is ook als eerste gealarmeerd en Schiedam ook als tweede. Dus wat heeft de afstand er nu exact mee te maken?


Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
Reactie #12 Gepost op: 31 januari 2011, 00:07:31
Wat wil je hiermee zeggen?? Sinds het convenant Rijnmond<=>Haaglanden staat Zoetermeer-Oosterheem als eerste in de KVT voor dat gebied en Schiedam blijkbaar als tweede. Zoetermeer is ook als eerste gealarmeerd en Schiedam ook als tweede. Dus wat heeft de afstand er nu exact mee te maken?
Was als antwoord op de vraag eerder in het forum, waarin men vraagt of het zo veel uitmaakt.  ;)


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #13 Gepost op: 31 januari 2011, 00:11:01
Waar komt het toch bijna iedere keer vandaan dat er helemaal nageplozen wordt waar en welke voertuigen er eerder bij een ongeval of brand kunnen zijn? Is het een grote twijfel aan de deskundigheid van centralisten en meldkamers? Zullen zij niet als eerste en het beste weten welke voertuigen beschikbaar zijn en het snelste ter plaatse kunnen zijn?

Ik zie steeds meer dat mensen hier zich aan beginnen te storen en daar behoor ik ook bij.
Ik snap dit werkelijk niet. Misschien kan dat een keer uitgelegd worden in een speciaal topic of zo. Maar a.u.b. niet iedere keer weer in een topic met een ongeval of brand.
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #15 Gepost op: 31 januari 2011, 00:57:08
Mooie foto's weer, zoals we gewend zijn van R15 :) Welk voertuig takelt daar het voertuig uit het water?


Blauwe-motormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 686
Reactie #16 Gepost op: 31 januari 2011, 02:02:37
p2kflex
01:31:44 31-01-11-ALPHA-111 Eerdere aanrijding Noordeindseweg Berkel, s.o. overleden.
1430020Politie Veiligheidsregio Rotterdam-Rijnmond (PersInfo)


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #17 Gepost op: 31 januari 2011, 02:17:08
Mooie foto's weer, zoals we gewend zijn van R15 :) Welk voertuig takelt daar het voertuig uit het water?

Ja laat de jongens en mogelijk ook meiden van Regio15 maar schuiven die zijn goed bezig. Vind ze beter als Media tv in Rotterdam.
Antwoord op jou vraag is denk ik het voertuig wat in de onderstaande melding staat.

p2kflex
21:31:55 30-01-11GROUP-2PRIO 1 KR241 Noordeindseweg 56 Berkel en Rodenrijs HV personen te water (Middel Hulpv.: ja) Vak: 24014016
MH1400244BRW Rijnmond Noord (Berkel en Rodenrijs) (KR 24.1)
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


Arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,818
    • Regio15
Reactie #18 Gepost op: 31 januari 2011, 07:10:36
Slecht bericht idd dat een van de inzittenden is overleden.  :'(

Bedankt overigens voor de complimenten; helaas (nog) geen dame binnen de redactie.  e050
Redactielid bij http://www.regio15.nl, de website voor het laatste hulpverleningsnieuws uit regio 15 (Haaglanden)


Delta00

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 229
Reactie #19 Gepost op: 31 januari 2011, 07:51:39
Waar komt het toch bijna iedere keer vandaan dat er helemaal nageplozen wordt waar en welke voertuigen er eerder bij een ongeval of brand kunnen zijn? Is het een grote twijfel aan de deskundigheid van centralisten en meldkamers? Zullen zij niet als eerste en het beste weten welke voertuigen beschikbaar zijn en het snelste ter plaatse kunnen zijn?

Daar twijfel ik helemaal niet aan, sterker nog dit alles is geautomatiseerd in GMS met KVT en IV's dus daar gaat de vraag niet over. En de centralisten en meldkamers doen uitstekend werk. Maar mijn vraag is gesteld (zie vraag) naar aanleiding van het MSP versus Wo's.

Ik zie steeds meer dat mensen hier zich aan beginnen te storen en daar behoor ik ook bij.
Wie zijn die mensen, je spreekt hier neem ik aan namens jezelf toch ?

Ik snap dit werkelijk niet. Misschien kan dat een keer uitgelegd worden in een speciaal topic of zo. Maar a.u.b. niet iedere keer weer in een topic met een ongeval of brand.