Brandweer Utrecht 175 jaar

Auteur Topic: Brandweer Utrecht 175 jaar  (gelezen 9668 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

janneman82

  • Gast
Reactie #60 Gepost op: 11 oktober 2004, 17:19:09
zoals ik al zijn gelukig zijn het niet mijn foto's :-\

Janneman82, ik wil je zelf bedanken voor de impressie, ik kan zelf niet naar Utrecth komen maar was tcoh zeer benieuwd hoe het er was. Jouw foto's gaven een hele goede indruk. Enne, laat je niet ontmoedigen door kritieken, je doet meer mensen plezier met je foto's dan iemand die negatieve kritiek levert.

Gerecht

Citaat


jwpots

  • Gast
Reactie #61 Gepost op: 11 oktober 2004, 18:01:19
Beste Johan,

Maar waar zijn jouw foto's te vinden? Nee, nergens hè. Dacht ik al.
Gerecht, of wie je ook bent. Durf je niet uit eigen naam te verdedigen ? Ik was niet in Utrecht omdat ik van mijn overtuiging uit ga dat er in een week ook een rustdag is. Daarom zal je mij dus op zondag nooit op iets dergelijks vinden. Je vraagt waar mijn foto's zijn te vinden. Kijk maar eens goed rond op dit forum, er staan er genoeg op waar mijn © op rust.

Groet
Johan


janneman82

  • Gast
Reactie #62 Gepost op: 11 oktober 2004, 18:06:33
beste johan,

ik weet uit ervaring dat je zelf ook fotografeerd alleen waarom deze kritiek? Goed de foto's zijn niet al te mooi maar om ze dan gelijk baggerfoto's te noemen.... stel iemand gaat jou foto's zo noemen wat vind je hierzelf dan van?

De jongens gebruiken gewoone fototoestellen en niet van die hele dure en profesionele toestelen en deze zijn hier ook niet voor hun beroep mee bezig maar voor hun hobby. Pas als het profesionele fotograven zijn kan ik deze kritiek begrijpen maar ook dan zou ik het nog geen baggerfoto's noemen.


Target77

  • Gast
Reactie #63 Gepost op: 11 oktober 2004, 18:26:09
Wellicht kan je ze als professioneel fotograaf van tips voorzien zodat zij de kwaliteit van hun foto's kunnen verbeteren. Dus met andere woorden: opbouwende kritiek zonder ze meteen af te kraken  ;)


jwpots

  • Gast
Reactie #64 Gepost op: 11 oktober 2004, 18:30:17
beste johan,

ik weet uit ervaring dat je zelf ook fotografeerd alleen waarom deze kritiek? Goed de foto's zijn niet al te mooi maar om ze dan gelijk baggerfoto's te noemen.... stel iemand gaat jou foto's zo noemen wat vind je hierzelf dan van?

De jongens gebruiken gewoone fototoestellen en niet van die hele dure en profesionele toestelen en deze zijn hier ook niet voor hun beroep mee bezig maar voor hun hobby. Pas als het profesionele fotograven zijn kan ik deze kritiek begrijpen maar ook dan zou ik het nog geen baggerfoto's noemen.
Hallo Jan[neman], Ook met een gewoon Kodak klikklak kamera'tje zoals ik ze dan pleeg te noemen zijn mooie foto's te maken. Voor mooie foto's behoef geen toestel te hebben van € 500. Want ik kan met mijn dure toestel dezelfde foto's maken die ik nu "baggerfoto's"noem, daar is niks aan. Ik heb zo'n duur toestel omdat mijn eisen veel hoger liggen. Ook ik ben geen professionele fotograaf, maar gewoon hobbyfotograaf.


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #65 Gepost op: 11 oktober 2004, 18:40:22
Jongens,

Het begint nu een beetje op getouwtrek je lijken en daar komen we niet verder mee...

Als jullie je "vete" willen uitvechten doe dit dan via de mail en laten we terug keren naar de toppic.

Ik verzoek jullie vriendelijk MAAR dringend!

Bedankt,

Rick ;)


jwpots

  • Gast
Reactie #66 Gepost op: 11 oktober 2004, 20:10:05
Jongens,

Het begint nu een beetje op getouwtrek je lijken en daar komen we niet verder mee...

Als jullie je "vete" willen uitvechten doe dit dan via de mail en laten we terug keren naar de toppic.

Ik verzoek jullie vriendelijk MAAR dringend!

Bedankt,

Rick ;)
Discussie bij deze gesloten.
Ik maak er geen woorden meer over vuil.

Johan


Gerecht

  • Gast
Reactie #67 Gepost op: 12 oktober 2004, 10:00:00
Ja, das lekker. Eerst met modder gooien over 'bagger'foto's en nu het te moeilijk wordt je terug trekken?

En mocht het je interresseren, mijn naam is:

H. Gerecht
Moesstraat 17
1275 AM  Lekkerkerk.

Trouwens, ik heb van dhr. Pots een paar foto's op internet terug gevonden uit zijn jonge jaren. En die zou hij zelf nu ook betitelen als baggerfoto's, denk ik. Voertuigen aan de schaduwkant gefotografeerd........ en was daar de hele discussie niet over ontstaan?

Zie de link:
http://www.brandweerhaarlem.nl/algemeen/oude%20voertuigen/johan%20pots-leiden/Johan%20Pots.html

Jammer om zulke mooie voertuigen op een 'baggerwijze'op de foto te zetten.  Maar wijsheid komt met de jaren. Dus elke jonge ethousiaste fotograaf die 'baggerfoto's' maakt, er is hoop. Dhr Pots is inmiddels de 50 al gepasseerd en heeft wel wat bijgeleerd.

Gerecht sluit en heft de zitting op.


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #68 Gepost op: 12 oktober 2004, 13:41:25
Ik denk dat er genoeg gezegd is over dit onderwerp. Daarom een slotje.

Voor links met foto's van deze dag moet je zijn bij interessante links onderaan het forum.