Ram Brammetje op gruwelijke wijze gedood / 8 SEPTEMBER 2004

Auteur Topic: Ram Brammetje op gruwelijke wijze gedood / 8 SEPTEMBER 2004  (gelezen 3318 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

pluisje

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 16 september 2004, 21:22:40
Zulke zieke geesten moesten ze een ticket, enkele reis, terug naar eigen land geven. >:( >:( >:( >:(

en wat als ze al in eigen land zijn >:(


firemanr

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 17 september 2004, 19:46:16
Ik had hier eigenlijk al een antwoord op gegeven, maar heb dit terug verwijdert omdat dit dan niet meer zou gaan over het oorspronkelijke bericht, maar meer een discussie zou worden die ze in Den Haag moeten houden.....en zeker niet op een HV-forum gehouden moet worden.....

Dus als je het niet eens bent, Pluisje, mag je me rustig een persoonlijk mailtje sturen, dan zal ik het daarin iets duidelijker verwoordden.

Maar Nederland is geen eigen land, als ze zulke dingen doen, ik heb nog nooit geleerd om iemands anders zijn dieren de nek af te snijden >:(


firemanr

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 17 september 2004, 19:52:47
En voordat ik geïntegreerde medemensen op de tenen ga staan: mijn beste vrienden waren buren van Turkse komaf, en ben zelf nu al 2x naar dat land geweest en ga volgend jaar zeker weer terug (!), dus je kunt niet echt zeggen dat ik racist ben, maar als het *echte* Nederlanders zouden zijn, mogen ze die van mij ZEKER OOK de zwaarste straffen geven die hier voor staan! Ongeacht dus welke nationaliteit ze hebben.  ;)