0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.
Ja en tekens geven vanaf de motor NEE dat mag zeker niet maar hinderlijk in de weg staan mag wel.
Artikel 5: Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
Vraagje, mijn oude verkeersregelaars pas heb ik bij mijn oude werkgever in moeten leveren, nu wil mijn nieuwe werkgever een pas aanvragen, maar dit schijnt nu niet te kunnen, hoe kan dit?
Omzetten van een aanstellingspasBent u van werkgever veranderd? Dan moet u uw aanstellingspas omzetten naar uw nieuwe werkgever. Uw nieuwe werkgever dient hiervoor een bericht te sturen naar helpdesk@aanstellingspas.nl voorzien van de volgende bijlagen: een kopie van de voor- en achterzijde van uw huidige pas een verklaring van de werkgever waaruit blijkt, dat deze u zal inzetten voor werkzaamheden in meerdere niet aangrenzende gemeenten en niet uitsluitend in één provincie een verklaring van u als werknemer, waaruit blijkt dat u akkoord bent met de omzetting van de aanstellingspas in geval van meerdere werkgevers dient u te verklaren akkoord te gaan met het bijplaatsen van de extra werkgever op uw aanstellingspas NOTE: Werkgevers die nog niet zijn geregistreerd op www.aanstellingspas.nl dienen dat alvorens de omzetting te doen.
Daar heb ik niks aan, want ik heb mijn oude pas moeten inleveren.
Als het goed is kun je aantonen dat je ooit bent geslaagd voor het examen, dat samen met het kunnen aantonen dat je hebt gewerkt als vkr is ook genoeg. Zo heb ik het ook kunnen doen.