Nee. Ik heb een pas op mijn eigen bedrijfsnaam. Echter, ik heb daarna ook een pas uitgereikt gekregen voor een bedrijf waar ik nog parttime in dienst ben.
Dus is het heel goed mogelijk om 2 of meer passen in bezit te hebben. De pas dient namelijk de werkgever op het moment van de werkzaamheden te vermelden. Hieruit vloeit voort dat je dus meerdere passen in bezit kunt hebben.
Dus als ik op een eigen klus sta, mag ik niet volstaan met het tonen van het pasje voor mijn werkgever en vice versa.
Beiden hebben echter dezelfde strekking; melden dat ik bevoegd ben om het hesje aan te mogen trekken.....
Het is inderdaad ook mogelijk om meerdere werkgevers op 1 pas te laten vermelden.
Ik had echter de afweging gemaakt of ik wel wilde dat men op mijn eigen klussen mijn geleverde diensten zou associëren met de kwaliteiten van mijn werkgever
.
Ik heb voor die eer bedankt en er verder geen spijt van gekregen.
Ik zou willen adviseren hier wel degelijk over na te denken. Een ieder die de markt kent, weet dat er haat en nijd tussen de diverse bedrijven heerst. Als er meerdere namen op jouw pas prijken, kan het zijn dat een toekomstige (parttime) werkgever het niet op prijs stellen dat dit gebeurd.
Heb een con-collega gesproken die in dienst is bij bedrijf A en door bedrijf B was benaderd, omdat men daar via via over de collega heeft gehoord. Op het moment dat hij meldde dat hij ook parttime in dienst was voor bedrijf A, was het gesprek snel over, terwijl het contract, bij wijze van spreken, al bijna opgesteld was.