... en over de KVT zijn de meningen nogal verdeeld...
En wat wil je daarmee zeggen? Het gaat er uiteindelijk toch om wie het snelste TP kunt zijn? Als je als brandweer(man) gaat zitten jammeren omdat je niet uit "mag" rukken dan speelt het eigen belang blijkbaar een grotere rol dan het belang van de burgers en uiteindelijk dient men de belangen van de burgers, of niet?
Overigens wek je de indruk dat de KVT iets "nieuws" is, maar misschien loopt Hollands-Midden dan gewoon een beetje achter, of wordt de KVT nu op een andere wijze gebruikt. Ik vraag me af hoe ze dat voorheen deden als er een middel of grote brand uit brak. Selecteerden ze dan gewoon maar even een willekeurig buurkorps? Ik neem aan dat GMS dat al deed aan de hand van de KVT, maar dat slechts de eerste uitruk niet KVT-gebonden was...
Ja hier in VNOG ook :S hier is t volgens mij namelijk ingedeeld op afstand en niet op snelheid...
Nou dat is toch doodsimpel aan te passen? Natuurlijk moet je in eerste instantie logische lijnen trekken, als je weet uit hoeveel vakken zo'n KVT bestaat dan moet je zoiets in eerste instantie gewoon geografisch verdelen. Als de praktijk anders uitwijst dan kan men eenvoudig bepaalde vakken naar een andere post schuiven. Kwestie van aankaarten bij de regio...
Groeten, Peter.