112 berichten 2007: Wie weet er meer van?

Auteur Topic: 112 berichten 2007: Wie weet er meer van?  (gelezen 554250 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #520 Gepost op: 29 januari 2007, 14:03:27


08:45:25 29-01-07 28 G AMBU A1 HELI vrolikstraat 321 Amsterdam amst  
701290845251420059 HELI     1420059 CPA Rotterdam-Rijnmond ( Trauma Heli Lifeliner 2 )

08:41:48 29-01-07 1 G BRAN BR 1 BINNENBRAND WONEN (Incidentnet: 1) VROLIKSTRAAT 317 AMSTERDAM ( ASD ) [ 543 556 541 558C ]  
701290841480101219      0101219 BRW Amsterdam-Willem ( kazernealarm/Lichtkrant )
701290841480101019      0101019 BRW Amsterdam Victor ( Lichtkrant Kazerne )


Gewond na raken elektriciteitskabel
29-1-2007 Bij werkzaamheden in een pand op de hoek van de Beukenweg en de Vrolikstraat in Oost is maandagochtend rond 8.40 uur een elektriciteitskabel geraakt. Een 22-jarige man raakte door de stroomstoot gewond.
De man was aan het werk in de kruipruimte van het pand. Het ongeluk leidde tot een ontploffing, enige rookontwikkeling en een heel klein brandje. Het vuur was snel onder controle
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #521 Gepost op: 29 januari 2007, 16:27:04
13:59:36 29-01-07 22 I BRAN P 2 TESTBRAND MEESTER VAN DIJKELAAN 24 LOPIK ( LOP ) (Classificatie: grote,brand) LOP932 LPK942 BNS952 DOV899 REG799 REG990 IJS916 REG081 WNI64  
701291359360709518      0709518 BRW Utrechtse Land ( Compagnie Alfa Staf )

dit betref een testbrand i.v.m voertuigen nummers achter de meldingen. Net zoals gelderland en friesland  ;)


Joris

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,491
Reactie #522 Gepost op: 29 januari 2007, 16:54:41
13:59:36 29-01-07 22 I BRAN P 2 TESTBRAND MEESTER VAN DIJKELAAN 24 LOPIK ( LOP ) (Classificatie: grote,brand) LOP932 LPK942 BNS952 DOV899 REG799 REG990 IJS916 REG081 WNI64  
701291359360709518      0709518 BRW Utrechtse Land ( Compagnie Alfa Staf )

dit betref een testbrand i.v.m voertuigen nummers achter de meldingen. Net zoals gelderland en friesland  ;)
Ennn.. Wat is de nieuwswaarde?  ???
343, never forget.


Jeugdbrandweer

  • Gast
Reactie #523 Gepost op: 29 januari 2007, 17:15:16
Ennn.. Wat is de nieuwswaarde?  ???

Idd iedereen ziet dat er P2 Testbrand staat :o


JeroenC

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 44
Reactie #524 Gepost op: 29 januari 2007, 20:41:29
p2kflex
19:18:39 29-01-07-ALPHA-B PARAATSTELLING/V.W.S. HARLINGEN
0320642Ambu 02-138 (Sneek)
p2kflex
20:18:57 29-01-07-ALPHA-A1 A7 R KORNWERDERZAND->KP ZURICH KORNWERDERZAND
0320641Ambu 02-137 (Sneek)
p2kflex
20:19:01 29-01-07-GROUP-Prio 1 Aanr.beknelling A7 R KORNWERDERZAND->KP ZURICH 98,2 KORN Inzet TSBOLSWA TS1HARLI
0320908CPA Friesland (OvD-G Noord)
p2kflex
20:19:01 29-01-07-GROUP-Prio 1 Aanr.beknelling A7 R KORNWERDERZAND->KP ZURICH 98,2 KORN Inzet TSBOLSWA TS1HARLI
0303060BRW Friesland (OvD Zuid - West)
0303062BRW Friesland (OvD Noord - West)
0303170BRW Bolsward (Commandant)
0303172BRW Bolsward (Blusploeg 1)
0303174BRW Bolsward (Blusploeg 2)
0303176BRW Bolsward (Ondercommandant)
0303177BRW Bolsward (Bevelvoerder)
0303321BRW Harlingen (Bevelvoerder Blusploeg 1)
0303322BRW Harlingen (Blusploeg 1)
0303328BRW Harlingen (Chauffeurs Blusploeg 1)
0303330BRW Harlingen (Commando)
0303331BRW Harlingen (Bruggen)
p2kflex
20:31:39 29-01-07-GROUP-A1 >> A7 RE hm 98,2 AFSLUITDIJK MKA FRIESLAND N06A
0923993CPA Gelderland Zuid (Traumaheli Life-Line-3 - MMT)
p2kflex
20:32:59 29-01-07-ALPHA-MMT VLIEGT VANAF NIJMEGEN
0320642Ambu 02-138 (Sneek)


Firefighter Peter

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 296
  • Firefighter Peter
Reactie #525 Gepost op: 29 januari 2007, 21:04:51
p2kflex
19:18:39 29-01-07-ALPHA-B PARAATSTELLING/V.W.S. HARLINGEN
0320642Ambu 02-138 (Sneek)
p2kflex
20:18:57 29-01-07-ALPHA-A1 A7 R KORNWERDERZAND->KP ZURICH KORNWERDERZAND
0320641Ambu 02-137 (Sneek)
p2kflex
20:19:01 29-01-07-GROUP-Prio 1 Aanr.beknelling A7 R KORNWERDERZAND->KP ZURICH 98,2 KORN Inzet TSBOLSWA TS1HARLI
0320908CPA Friesland (OvD-G Noord)
p2kflex
20:19:01 29-01-07-GROUP-Prio 1 Aanr.beknelling A7 R KORNWERDERZAND->KP ZURICH 98,2 KORN Inzet TSBOLSWA TS1HARLI
0303060BRW Friesland (OvD Zuid - West)
0303062BRW Friesland (OvD Noord - West)
0303170BRW Bolsward (Commandant)
0303172BRW Bolsward (Blusploeg 1)
0303174BRW Bolsward (Blusploeg 2)
0303176BRW Bolsward (Ondercommandant)
0303177BRW Bolsward (Bevelvoerder)
0303321BRW Harlingen (Bevelvoerder Blusploeg 1)
0303322BRW Harlingen (Blusploeg 1)
0303328BRW Harlingen (Chauffeurs Blusploeg 1)
0303330BRW Harlingen (Commando)
0303331BRW Harlingen (Bruggen)
p2kflex
20:31:39 29-01-07-GROUP-A1 >> A7 RE hm 98,2 AFSLUITDIJK MKA FRIESLAND N06A
0923993CPA Gelderland Zuid (Traumaheli Life-Line-3 - MMT)
p2kflex
20:32:59 29-01-07-ALPHA-MMT VLIEGT VANAF NIJMEGEN
0320642Ambu 02-138 (Sneek)

deze hoort daar ook nog bij
20:31:38 29-01-07 AMBU   A1 >> A7 RE hm 98,2 AFSLUITDIJK MKA FRIESLAND N06A         
0923100RAV Gelderland-Zuid ( Monitorcode )
Spoed komt meestal door voorafgaande traagheid


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #526 Gepost op: 29 januari 2007, 21:07:22


p2kflex
20:31:39 29-01-07-GROUP-A1 >> A7 RE hm 98,2 AFSLUITDIJK MKA FRIESLAND N06A
0923993CPA Gelderland Zuid (Traumaheli Life-Line-3 - MMT)

deze hoort daar ook nog bij
20:31:38 29-01-07 AMBU   A1 >> A7 RE hm 98,2 AFSLUITDIJK MKA FRIESLAND N06A         
0923100RAV Gelderland-Zuid ( Monitorcode )

 ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Firefighter Peter

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 296
  • Firefighter Peter
Reactie #527 Gepost op: 29 januari 2007, 21:19:11
::)
Zou MMT Heli-3 onze mooie provincie Fryslan weten te vinden. Dit is volgens mij nog niet eerder gebeurd. Lifeliner 4 uit Groningen komt hier altijd, maar deze mag waarschijnlijk niet in donker vliegen :-\
Zal wel weer een flinke klapper geweest zijn ...
Spoed komt meestal door voorafgaande traagheid


Patriess

  • Verpleegkundige/EHV/BHV+/LOTUS i.o.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,804
Reactie #528 Gepost op: 29 januari 2007, 23:15:10
Zullen we in onderstaand topic even verdergaan? ;)

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php/topic,13756.msg465216.html#new

De andere berichten zijn overigens daar heen geplaatst!
Nurse powerrrrr


Firefighter Peter

  • Bevelvoerder
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 296
  • Firefighter Peter
Reactie #529 Gepost op: 29 januari 2007, 23:56:57
Zou MMT Heli-3 onze mooie provincie Fryslan weten te vinden. Dit is volgens mij nog niet eerder gebeurd. Lifeliner 4 uit Groningen komt hier altijd, maar deze mag waarschijnlijk niet in donker vliegen :-\
Zal wel weer een flinke klapper geweest zijn ...

KORNWERDERZAND - Maandagavond rond 20.18 werden de hulpdiensten van Harlingen, Sneek en Bolsward gealarmeert voor een Aanr.beknelling A7 R Kornwerderzand->KP Zurich 98,2 Kornwerderzand


Maandagavond omstreeks 20.20 kwam er bij de hulpdiensten een melding binnen van een personenwagen over de kop op de A7 Zurrich richting Kornwerderzand. De brandweerkorpsen van zowel Harlingen als Bolsward werden gealarmeerd. De bestuurder ban de peronenwagen werd door de hulpdiensten uit zijn benarde positie bevrijd. Hierbij werd het dak van de personenwagen verwijderd. Er waren (tot zover bekend) geen passagiers en andere voertuigen bij het ongeval betrokken. Doordat de personenwagen in de middenberm lag maar ook omdat de brokstukken van het voertuig op het andere wegdek terecht waren gekomen werd het verkeer op de A7 in beide richtingen terplaatste door de politie over de vluchtstrook omgeleid. De bestuurder is met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht. De ongevallendienst stelt een nader onderzoek in naar de toedracht van het ongeval. Mogelijk is een klapband de oorzaak van het ongeval

Foto JRF / Jaring Pispens
www.jaring-fotogragie.nl
bron: 112fryslan.nl
Spoed komt meestal door voorafgaande traagheid