Beste mensen,
Hoewel off-topic, lijkt het me toch heel redelijk om op dit soort openlijke opmerkingen ook openlijk te reageren.
Ik had zo mijn redenen om dit bericht te plaatsen en dat had te maken met een herinnering aan een recent vergelijkbaar treinongeluk op een Haags treinstation, waarbij voor de hulpdiensten het probleem optrad dat de communicatie via C2000 binnen het station vrijwel onmogelijk bleek. Aangezien ik me de details niet kon herinneren, de info niet zo snel kon vinden, herhaling niet kon worden uitgesloten en slechte verbindingen via C2000 toch een hot item lijkt te zijn, heb ik het bericht geplaatst in de hoop dat het in dit kader mogelijk een vervolg zou krijgen.
Misschien had ik dat erbij moeten zetten, maar dan nog vind ik het onterecht om hier op deze wijze ter verantwoording te worden geroepen. Met alle respect, maar ik zie hier nog veel meer meldingen voorbij komen waar je als lezer vraagtekens bij zou kunnen zetten. Dat doe ik heel bewust nooit, want ik realiseer me altijd weer dat de poster daar wel een reden voor zal hebben. Bovendien lijkt me dat een taak voor de moderators.
Tot zover in het algemeen, en in het bijzonder over de meer persoonlijke boodschappen het volgende.
Jeroen!, tot zekere hoogte heb je gelijk. In mijn beginperiode op dit forum was ik wat al te enthousiast met posten, maar dat heeft geduurd tot zo'n beetje half juli. Ik postte vòòr die tijd ook veel meldingen die niet zozeer voor mijzelf interessant waren, maar dat mogelijk wel voor anderen konden zijn. Daarna heb ik na een kleine correspondentie met een moderator mijn bijdragen beperkt tot alleen de grotere meldingen, of zaken die aspecten in zich droegen waar ik iets mee wilde. Dus als je zegt dat je dit wel meer van mij ziet, dan neem ik aan dat je die oudere berichten bedoelt. In dat geval vind ik je opmerking een beetje jammer en onnodig. Heb je het echter over meer recente berichten, dan nodig ik je van harte uit om mij dan uit te leggen wat je precies bedoelt.
Foto Miché, ik zie helaas geen smiley bij je ogenschijnlijk toch grappig bedoelde opmerking, dus je zult het wel menen. Ik begrijp dat je het nodig vond om te reageren, maar het zou prettig zijn als je dat niet beledigend, maar gefundeerd zou doen. Volgens mij staat zoiets ook in de forumregels.
Ik moest dit gewoon ff kwijt, en hoop op dit forum nog vele uren op een prettige wijze door te brengen.