112 berichten 2007: Wie weet er meer van?

Auteur Topic: 112 berichten 2007: Wie weet er meer van?  (gelezen 545301 keer)

0 gebruikers (en 16 gasten bekijken dit topic.

jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #6320 Gepost op: 6 oktober 2007, 19:14:51
ja het wordt steeds gekker in nederland >:(

net als dit

19:14:46 06-10-07 17 I POLI 559 Ontvoering 1 Gerdesiaweg rt  
710061914461430020      1430020 Politie Rotterdam-Rijnmond ( Persinformatie Politie )
 >:( >:( >:( >:(


Jeroen!

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,547
Reactie #6321 Gepost op: 6 oktober 2007, 19:16:36
ja het wordt steeds gekker in nederland >:(

net als dit

19:14:46 06-10-07 17 I POLI 559 Ontvoering 1 Gerdesiaweg rt  
710061914461430020      1430020 Politie Rotterdam-Rijnmond ( Persinformatie Politie )
 >:( >:( >:( >:(

Neehoor die dingen gebeuren altijd al.
Alleen nu kan heeeeeel nederland meelezen wat er allemaal qua spannende dingen gebeuren. Tot in de details aan toe  ::)
Handuuuug  ::)


tangosierra65-1

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Reactie #6322 Gepost op: 6 oktober 2007, 19:31:00
Neehoor die dingen gebeuren altijd al.
Alleen nu kan heeeeeel nederland meelezen wat er allemaal qua spannende dingen gebeuren. Tot in de details aan toe  ::)
Handuuuug  ::)
Voor de pers is het wel handig ja !
Maar ik vind het alsnog SH*T dat dit gewoon gebeurt


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #6323 Gepost op: 6 oktober 2007, 20:01:57
19:06:33 06-10-07 24 G BRAN HV middel 0848 PKP BST A76 L - LANGVELD HEER HEERLEN  
2 uur later pas middel hv :o :o

Tankauto lekt gevaarlijke stof op A76
STEIN - Op een parkeerplaats langs de A76 in Zuid-Limburg staat zaterdagavond een tankauto die een gevaarlijke stof lekt.
De chauffeur van het voertuig is met nog onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht, meldde het Korps landelijke politiediensten (KLPD).  
Uit de tankauto komt isopropylamine, een licht ontvlambare, voor mensen gevaarlijke stof. De politie heeft de snelweg tussen knooppunt Kerensheide en de Duitse grens afgesloten voor verkeer.

www.nu.nl


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #6324 Gepost op: 6 oktober 2007, 20:09:10
Nou snap ik niet echt waarom er zo diep op mijn vraag moet worden ingegaan, maar ik zal netjes blijven. Natuurlijk vraag ik me dat niet af (althans ik vraag het me wel af, maar ik post het niet), dat is ook een dagelijkse gang van zaken. Contact AC zie ik dagelijks op de pieper verschijnen, maar fotograaf contact AC is niet echt een dagelijkse gebeurtenis. Vandaar dat ik mij afvroeg, wat de AC specifiek op de plaat wil. Maar ik zal zoiets niet meer vragen, ik zal dit topic met zijn titel niet letterlijk nemen en niet afvragen: wie weet er meer van?

Schijnbaar is dit topic dus bedoeld voor ellenlange P2000-berichten die ook nog eens dubbel worden gepost, en niet voor opmerkelijke P2000 berichten waar ik mij bij afvraag: wie weet er meer van?

Sorry Arie als ik je bericht verkeerd geintepreteerd heb!
Maar blijf aub vooral doorgaan in dit topic. En nee, dit topic is er
niet om ellelange lijsten te publiceren en dubbel te posten. Dan heb ik
liever een vraag van jou  :)

groeten,
Ko van Leeuwen


tatujordi

  • Verpleegkundige beademingsafdeling
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
    • Ambulancesite.nl
Reactie #6325 Gepost op: 6 oktober 2007, 21:01:33
Grote rampenoefening in IJzerlo

IJZERLO - Verschillende hulpdiensten uit Nederland en Duitsland houden zaterdagochtend een rampenoefening in het Achterhoekse IJzerlo, bij Aalten.

Rond kwart voor elf was daar een gesimuleerde ontploffing in een fabriek, met daarop een nagespeeld busongeluk, waarbij de bus kantelde.  

Hulpdiensten uit Winterswijk, Aalten en Duitsland houden de oefening om te kijken of ze op tijd op de plek des onheils komen en of de hulpverlening daar goed verloopt. Bij de oefening zijn brandweer, politie en bedrijfshulpverleners betrokken.

Bron: RTV Gelderland







Meer foto's en film: www.ambulancesite.nl


guest1564

  • Gast
Reactie #6326 Gepost op: 6 oktober 2007, 21:45:06
ja het wordt steeds gekker in nederland >:(

net als dit

19:14:46 06-10-07 17 I POLI 559 Ontvoering 1 Gerdesiaweg rt  
710061914461430020      1430020 Politie Rotterdam-Rijnmond ( Persinformatie Politie )
 >:( >:( >:( >:(

Man gijzelt vrouw en dochter in woning Rotterdam
Uitgegeven: 6 oktober 2007 21:30

ROTTERDAM - De politie heeft zaterdagavond een einde gemaakt aan een gijzeling in de Chris Bennekerslaan in Rotterdam. Een man hield daar zijn echtgenote gevangen. Dat maakte de politie bekend.
Remy Chan

De dochter van het echtpaar, die ook in de woning vastgehouden werd, wist te ontsnappen en de politie in te lichten. Volgens het meisje dreigde haar vader de woning op te blazen als ze zou ontkomen.

De politie heeft echter geen explosieven aangetroffen in het huis, dat volgens een woordvoerder bekend staat als een kraakpand. De man, waarvan de identiteit nog onbekend is, werd door de politie achter de tralies gezet.
(c) ANP
www.nu.nl


guest1564

  • Gast
Reactie #6327 Gepost op: 6 oktober 2007, 21:46:56
Tankauto lekt gevaarlijke stof op A76
STEIN - Op een parkeerplaats langs de A76 in Zuid-Limburg staat zaterdagavond een tankauto die een gevaarlijke stof lekt.
De chauffeur van het voertuig is met nog onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht, meldde het Korps landelijke politiediensten (KLPD).  
Uit de tankauto komt isopropylamine, een licht ontvlambare, voor mensen gevaarlijke stof. De politie heeft de snelweg tussen knooppunt Kerensheide en de Duitse grens afgesloten voor verkeer.

www.nu.nl

Vrachtchauffeur onwel door gevaarlijke lading
Uitgegeven: 6 oktober 2007 20:28
Laatst gewijzigd: 6 oktober 2007 20:39

HEERLEN - Een Poolse chauffeur is zaterdag in Zuid-Limburg onwel geworden door de lading van zijn vrachtwagen. De man is met ademhalingsproblemen opgenomen in het ziekenhuis, meldde een woordvoerster van de politie.
Maurice Amoureus

De Pool reed over de A76 toen hij zich slecht begon te voelen. Hij wist zijn voertuig nog op de parkeerplaats van een tankstation bij Heerlen te parkeren, maar moest vervolgens naar het ziekenhuis.

Gevaarlijke stof

De vrachtauto vervoerde isopropylamine, een licht ontvlambare, voor mensen gevaarlijke stof. Het is onduidelijk hoe de chauffeur precies onwel heeft kunnen worden.

Voorzorg

De politie sloot een gedeelte van de snelweg uit voorzorg af voor verkeer. Toen enkele uren later echter bleek dat er geen gevaar was voor de omgeving, werd de A76 weer vrijgegeven. Het tankstation mocht gewoon openblijven.
www.nu.nl


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #6328 Gepost op: 6 oktober 2007, 22:06:55
EINDE INZET KIND IS TERECHT

[en nog meer p2000 berichten over drenkeling zeewolde etc.]

Vermist jongetje weer teruggevonden     

6-10-2007
De brandweer werd ingezet en duikers werden opgeroepen.
In Zeewolde is zaterdagochtend enige tijd een jongetje vermist geweest. Het 4-jarige kind verdween rond half elf in de buurt van de Eilandgracht. De brandweer werd ingezet om te zoeken naar de kleuter. Ook werden duikers opgeroepen. Uiteindelijk bleek het loos alarm.

Het kind werd na een uur veilig teruggevonden. Hij jongetje was aan het spelen in een zandbak en kreeg toen zand in zijn ogen. Hij liep naar het huis van een vriendje en is daar een uur gebleven.

Zijn moeder sloeg alarm toen ze het kind niet meer in de zandbak zag zitten, en ook niet kon vinden.

Bron: omroepflevoland.nl


Fire Duif

  • Gast
Reactie #6329 Gepost op: 6 oktober 2007, 22:13:38
Rond 9 uur, dan spreken we hier in het midden van ochtend.  :P ;)

08:59:28 06-10-07 17 G BRAN PRIO 1 TS221 AL221 TS231 Molenwaterweg 13 ROTTERDAM Gebouwbrand
Nou hier in Rotterdam ook.. kennelijk op voorneputten niet  ;D ;D