112 berichten 2006: Wie weet er meer van?

Auteur Topic: 112 berichten 2006: Wie weet er meer van?  (gelezen 573138 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #2730 Gepost op: 3 mei 2006, 17:16:15
Is hier ook weleens gebeurd: http://www.mediatv.nl/items/000644/000644.htm  ;D ;D ;D maar dan de lifeliner 2

Jaren geleden is de oude lifeliner 2 ook gestrand op Rotterdam Zuid  ;) :D


FP924

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 586
Reactie #2731 Gepost op: 3 mei 2006, 18:13:04
Zeelandbrug staat geheel vast, motorrijder onder een bus gekomen. Volgens ooggetuigen is deze overleden en ligt nog op de weg. Brug geheel versperd.
????????????

Inderdaad een motorrijder achterop een bus geklapt, maar de verwondingen vielen ontzettend mee. Per ambulance naar Dijkzicht vervoerd.


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #2732 Gepost op: 3 mei 2006, 18:33:13
Jaren geleden is de oude lifeliner 2 ook gestrand op Rotterdam Zuid  ;) :D

Ja maar dat was niet wegens motorpech, maar dat was omdat de korf van de ladder wagen de propellor raakte  ;)


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #2733 Gepost op: 3 mei 2006, 21:24:59
21:20:54 03-05-06 G BRAN A  PRIO 1 DR. SCHAEPMANLAAN ROOSENDAAL BINNENBRAND (CLASSIFICATIE: MIDDEL,BRAND)  
     A  1200001BRW MIDDEN- EN WEST BRABANT ( MONITORCODE ZUID )  
     A  1200431BRW ROOSENDAAL ( GROEP 1 )  
     A  1200432BRW ROOSENDAAL ( GROEP 2 )  
     A  1200433BRW ROOSENDAAL ( BEVELVOERDERS/CHAUFFEURS )  
  
15:58:38 03-05-06 G BRAN A  PRIO 1 8132 DR. SCHAEPMANLAAN ROOSENDAAL BINNENBRAND (CLASSIFICATIE: MIDDEL,BRAND)  
     A  1200001BRW MIDDEN- EN WEST BRABANT ( MONITORCODE ZUID )  
     A  1200431BRW ROOSENDAAL ( GROEP 1 )  
     A  1200432BRW ROOSENDAAL ( GROEP 2 )  
     A  1200433BRW ROOSENDAAL ( BEVELVOERDERS/CHAUFFEURS )  
     A  1200437BRW ROOSENDAAL ( BVD )  
     A  1200944BRW M.W. BRABANT ( DISTRICT WEST OVD OOST )

2 keer op één dag.  :-\


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #2734 Gepost op: 3 mei 2006, 23:53:42
Ja maar dat was niet wegens motorpech, maar dat was omdat de korf van de ladder wagen de propellor raakte  ;)
Dan heb je als bedienaar van die ladder toch iets uit te leggen ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Michelle1983

  • Gast
Reactie #2735 Gepost op: 3 mei 2006, 23:54:27
21:20:54 03-05-06 G BRAN A  PRIO 1 DR. SCHAEPMANLAAN ROOSENDAAL BINNENBRAND (CLASSIFICATIE: MIDDEL,BRAND)   
 
15:58:38 03-05-06 G BRAN A  PRIO 1 8132 DR. SCHAEPMANLAAN ROOSENDAAL BINNENBRAND (CLASSIFICATIE: MIDDEL,BRAND)   


2 keer op één dag.   :-\

Om het verhaal even compleet te maken:
15:52 Alarmering 1ste TS en HW
15:58 Alarmering 2de TS, OvD en vrijwilligers
17:15 Alarmering Hoofd-OvD

21:20 Alarmering vrijwilligers

Ik heb alleen het vermoeden dat ze bij die laatste alarmering van de vrijwilligers de melding van de middag opnieuw hebben doorgegeven. Even daarvoor (ca. 15 minuten eerder) is namelijk de 1ste TS gealarmeerd voor een buitenbrand. Weet dus niet zeker of het dus wel juist ingetikt is.


brw arie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,131
  • one misson one goal
Reactie #2736 Gepost op: 4 mei 2006, 00:21:58
kan iemand mij vertel wat dit voor een melding is:
14:35:27 03-05-06 I BRAN A  
PRIO 3 BERGEN DRUGSPUITEN HUMPHRIES RESTAURANT RIJNKADE 150 ARNHEM ( AH )  
     A  0900307BRW ARNHEM-NOORD ( POSTCOMMANDANT )  
 13:44:39 03-05-06 G BRAN A  
 

er werd verder ook nie na gealermeerd. was dit voor de postcommandant dat hij betrapt was of wat
bhv-er, Hoofd brandwacht,lid ogs team boxmeer(opgeheven per 01-04-2014), onderbrandmeester in opleiding,zelfstandig ondernemer van bakker bart  steunt


Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #2737 Gepost op: 4 mei 2006, 06:55:47
Het MMT personeel is opgehaald met de bus, de heli is met storing en al naar schiphol gevlogen (inclusief de piloot natuurlijk)

Bleek een storing te zijn in de boordcomputer , de eerste piloot wou niet vliegen een 2e piloot heeft het toestel na telefonisch contact met duitsland terug naar het VU gevlogen !!!


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #2738 Gepost op: 4 mei 2006, 08:20:05
Dan heb je als bedienaar van die ladder toch iets uit te leggen ::)

Jup,

ze rukte in, en de AL en heli stond dicht bij elkaar.. Ik weet niet hoe dat verder afgelopen is, ll2 heeft die dag niet meer gevlogen.


Christian010

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,829
Reactie #2739 Gepost op: 4 mei 2006, 10:14:47
Ja maar dat was niet wegens motorpech, maar dat was omdat de korf van de ladder wagen de propellor raakte  ;)

Ik dacht dat dat ook motor pech was, maar ik kan het mis hebben hoor.
Het was in Lombardijen.