112 berichten 2006: Wie weet er meer van?

Auteur Topic: 112 berichten 2006: Wie weet er meer van?  (gelezen 564992 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.



jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #6681 Gepost op: 31 oktober 2006, 16:02:31
ik zit hier helaas op stage  :( dus geen foto's van het incident van mijn kant, heb wel een mooi filmpje van de uitruk. De TS + AL + HA met SBH + DA-OD met prio 1 achter elkaar aan.

Ik weet wel een aantal sites waar foto's op komen, die post ik dan wel
zet het filmpje zo op internet
hier dus


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #6682 Gepost op: 31 oktober 2006, 16:14:38
ik zit hier helaas op stage  :( dus geen foto's van het incident van mijn kant, heb wel een mooi filmpje van de uitruk. De TS + AL + HA met SBH + DA-OD met prio 1 achter elkaar aan.

Ik weet wel een aantal sites waar foto's op komen, die post ik dan wel

Brand in windmolen door harde wind
Heerenveen - Dinsdagmiddag heeft een uitslaande brand een windmolen verwoest. De brand brak uit rond 14.45 uur aan het Dok in Heerenveen-Noord. Vermoedelijk is de molen door de harde wind op hol geslagen.

Hierdoor ontstond er teveel wrijving in de dynamo waardoor brand uitbrak in de molen. De politie heeft uit veiligheid de omgeving korte tijd afgesloten ivm mogelijke brokstukken die naar beneden konden komen. De brandweer heeft de windmolen, nadat de brand uit was, stilgezet.


foto fj kuipers
www.blikopnieuws.nl


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #6683 Gepost op: 31 oktober 2006, 16:20:45
zet het filmpje zo op internet
hier dus

Ik ben nu nog niet thuis, en ik wil als het een beetje lukt wil ik het filmpje ook nog wat monteren. Dus ik hoop dat ik het vanavond kan plaatsen.


jeroenbos

  • jeugdbrandweer/ fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 697
Reactie #6684 Gepost op: 31 oktober 2006, 16:22:32
Ik ben nu nog niet thuis, en ik wil als het een beetje lukt wil ik het filmpje ook nog wat monteren. Dus ik hoop dat ik het vanavond kan plaatsen.
dat zou mooi zijn om al die wagens achter elkaar te rijden


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #6685 Gepost op: 31 oktober 2006, 16:25:58
http://www.de-wolff.nl/webcam.html

Laatste beeld om 15:00 daarna zal hij het wel begeven hebben  :-X


Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #6686 Gepost op: 31 oktober 2006, 17:51:28
Foto's van de windmolen-brand staan op www.flitsnieuws.nl


Bart S

  • Gast
Reactie #6687 Gepost op: 31 oktober 2006, 23:46:18
wat is er zo bijzonder aan grip 1?

Het kan zijn kleine brand grip 1 ::)

Dat is bijv. als er heel veel publiek is dan wil je veel politie dus maak je grip 1 maar ik snap niet wat er bijzonder aan is? ??? ::)

Als je veel politie wil hoef je geen GRIP te maken. GRIP zegt niets over het aantal in te zetten of ingezette eenheden. GRIP wil alleen zeggen dat er behoefte is aan gestructureerde coördinatie vanwege de verschillende disciplines. Bij GRIP-1 heb je in ieder geval een OVD-B, OVD-P en een OVD-G.

Het aantal in te zetten politieagenten laat ik trouwens fijn aan de politie zelf over. Ik geef alleen aan dat ik last heb van het publiek en dan mag de politie zelf uitmaken met hoeveel agenten ze dat gaan oplossen ;)


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #6688 Gepost op: 1 november 2006, 00:05:14
Grote brand!
ik las je bericht en tegelijk begint de pieper te trillen voor de melding 'grote brand'... ben je paranormaal ofzo?? ;)


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #6689 Gepost op: 1 november 2006, 00:15:04
ik las je bericht en tegelijk begint de pieper te trillen voor de melding 'grote brand'... ben je paranormaal ofzo?? ;)

 ;D ;D ;D

http://www.juffie.net/images/glazenbol.jpg