112 berichten 2006: Wie weet er meer van?

Auteur Topic: 112 berichten 2006: Wie weet er meer van?  (gelezen 571769 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Rolanddeg

• Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #6790 Gepost op: 6 november 2006, 19:09:01
http://www.telegraaf.nl/binnenland/52897411/Grote_brand_bij_afvalbedrijf_in_Rotterdamse_haven.html

ma 6 nov 2006, 18:37
Grote brand bij afvalbedrijf in Rotterdamse haven
ROTTERDAM - Bij de Afval Verwerking Rijnmond (AVR) is maandag aan het eind van de middag brand uitgebroken. De brandweer spreekt van een grote brand. De AVR is de grootste afvalverwerker in Nederland.

De brand woedt in de vestiging in het Rotterdamse havengebied.
brand is inmiddels uit.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
    • Opvallende politievoertuigen.
Reactie #6791 Gepost op: 6 november 2006, 19:10:53
LIFELINER 1 / MMT: INZET MKA : AMSTERDAM / PURMEREND / V OSWEG EN DE GRAAFWEG / AR KIND BUS HOGE SNELHEID

Was niet zo spectaculair. MMT niet ter plaatse geweest. Kind was vrij snel stabiel en met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.

Kind lag achter de Arriva bus. Voormoedelijk is het kind overreden.
??? :|

HulpverleningsWeb

• Forum gebruiker
    • HulpverleningsWeb
Reactie #6792 Gepost op: 6 november 2006, 19:13:06
Ik bedoel dat het niet zo spectaculair was ivm met het MMT inzet. En voor de fotografen was het ook niet spectaculair. Slachtoffer was binnen enkele minuten stabiel en werd toen direct afgevoerd. Voor de rest was er niet veel te zien.

Jeroen!

• Senior gebruiker
Reactie #6793 Gepost op: 6 november 2006, 19:39:56
Ik bedoel dat het niet zo spectaculair was ivm met het MMT inzet. En voor de fotografen was het ook niet spectaculair. Slachtoffer was binnen enkele minuten stabiel en werd toen direct afgevoerd. Voor de rest was er niet veel te zien.

Ik snap zo en zo niet hoe je kunt zeggen dat een aangereden kind "spectaculair" is :-\.......het zal je eigen kind later maar zijn.....

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #6794 Gepost op: 6 november 2006, 19:58:09
Ik snap zo en zo niet hoe je kunt zeggen dat een aangereden kind "spectaculair" is :-\.......het zal je eigen kind later maar zijn.....

Ik heb de laatste het gevoel dat een heleboel mensen het wel goed bedoelen maar ongelofelijk 'rot' opschrijven.....  :-X

Misschien je tekst eens een keer overlezen voordat je hem plaatst. Ik ben nog uit het 'brieven'* tijdperk waarbij je eerst op een kladje je brief schreef, verbeterde en aanvulde en daarna pas op 'net' papier uitschreef.  :)

*= analoge manier om berichten binnen een maand aan de andere kant van de aarde te krijgen.... ;D ;D ;D ;D

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
Reactie #6795 Gepost op: 6 november 2006, 20:20:21
Sneu voor je dat het eigenlijk een ongeval van niets was. Ben je helemaal voor niets wezen kijken... Wat een vreselijk dómme posting voor iemand van jou leeftijd....  >:( :-X

HulpverleningsWeb

• Forum gebruiker
    • HulpverleningsWeb
Reactie #6796 Gepost op: 6 november 2006, 20:25:34
Fotografen gaan er toch juist heen voor de spectakel of niet soms?? Of gaan ze erheen omdat het leuk is om iemand te zien overlijden ofzo??

Ik ga er tenminste heen voor de spectakel van de hulpdiensten en niet om een slachtoffer te zien dood te bloeden ofzo. Mijn eerder geschreven berichten zijn dus gericht op het fotograaf zijnde. Niet over het desbetreffende slachtoffer.

Voor een fotograaf was er dus niets spectaculairs te zien zoals het landen van het MMT.

NikonDirk

• Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
Reactie #6797 Gepost op: 6 november 2006, 20:31:12
Inderdaad, zo als je het nu zegt komt het iets normaler over en begrijpen we (ik) hoe je het precies bedoeld.  :|

Gr,

Dirk.

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #6798 Gepost op: 6 november 2006, 20:35:56
Fotografen gaan er toch juist heen voor de spectakel of niet soms?? Of gaan ze erheen omdat het leuk is om iemand te zien overlijden ofzo??

Ik ga er tenminste heen voor de spectakel van de hulpdiensten en niet om een slachtoffer te zien dood te bloeden ofzo. Mijn eerder geschreven berichten zijn dus gericht op het fotograaf zijnde. Niet over het desbetreffende slachtoffer.

Voor een fotograaf was er dus niets spectaculairs te zien zoals het landen van het MMT.

Dan had je minstens wel mogen zeggen dat het triest was voor het slachtoffer, gelukkig voor het slachtoffer is het goed afgelopen, enz. enz. in je eerste bericht. Zoiets heet inleven in de situatie...  ;)

Mocht er nog verder discussie over gevoerd willen worden dan stel ik voor dat iemand een topic aanmaakt in http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?board=16.0

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #6799 Gepost op: 6 november 2006, 21:09:51
Er lopen weer wat berichten binnen.  :)