Keurige foto's Jeroen!
Mijn complimenten ...
groeten,
René de Caluwé
Dankjewel René
Inderdaad, je ziet dus dat er toch mensen zijn die goed een inzet weten te fotograveren, zonder dat het slachtoffer in beeld is!
En ook Jeroen bedankt
zeker in zo een situatie moet je oppassen met wat je op de gevoelige plaat vastlegd. De situatie van het slachtoffer is niet bekend, ja het slachtoffer was in leven maar dat was het enige wat bekend was. Verder was de situatie; man onder puin, brandweer met speciaal materieel en een telekraan beide onder politiebegelieding onderweg, aangezien een telekraan maar max. iets van 80 km p/u rijdt lijkt het uren te duren (wat natuurlijk niet zo is). Tot die tijd was het afwachten met wat er komen ging. Gelukkig was het grootste gevaar geweken omdat de Brandweer reeds bezig was met de boel te vergrendelen zodat er niet nog meer zou in kunnen storten. Toen de telekraan was gearriveerd ging het allemaal vrij vlot. Slachtoffer werd bevrijd, achterlangs (dus uit zicht van publiek) naar de ambu gebracht en onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis gebracht. Dit vind ik een perfecte samenwerking tussen álle hulpdiensten ter plaatse! (Politie, Brandweer(meerdere korpsen), Ambulance, OVDG, Traumaheli, Telekraan en de gemeente) Mijn complimenten. !!
Hij had dan ook een ervaren collega naast zich
En ook dat klopt