baby komt om bij brand 25-09

Auteur Topic: baby komt om bij brand 25-09  (gelezen 3388 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

fireman77

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 27 september 2004, 16:46:22
Ja dit zijn erg moeilijke situaties, vooral voor de ouders van de baby. Is gewoon niet voor te stellen hoe zij zich op dit moment voelen, onvoorstelbaar en niet te bevatten. Ook voor het korps zelf zijn dit natuurlijk moeilijke momenten, veel praten erover is het enigste wat ze moeten en kunnen doen. Brandweerman/vrouw is een prachtig vak maar op dit soort momenten moet je steun bij elkaar zoeken, niet alles opkroppen!


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #11 Gepost op: 27 september 2004, 16:58:47
Ja dit zijn erg moeilijke situaties, vooral voor de ouders van de baby. Is gewoon niet voor te stellen hoe zij zich op dit moment voelen, onvoorstelbaar en niet te bevatten. Ook voor het korps zelf zijn dit natuurlijk moeilijke momenten, veel praten erover is het enigste wat ze moeten en kunnen doen. Brandweerman/vrouw is een prachtig vak maar op dit soort momenten moet je steun bij elkaar zoeken, niet alles opkroppen!
nouja,hij beld mij vanochtend zelf op.En we hebben een flinke poos aan de telefoon gezeten,ook al ben ik er zelf niet bij geweest.Maar toen ik zijn verhaal hoorde liepen bij mij de rillingen over de rug


Roandala

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 983
Reactie #12 Gepost op: 27 september 2004, 18:41:44
Ook van mij sterkte voor alle betrokkende  :(


EHBOMAN

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
  • www.waddinxveen.brandweer.net
Reactie #13 Gepost op: 28 september 2004, 19:11:40
Heel veel sterkte en mijn diepe bewondering voor deze mensen!

Ik was toevallig weg, anders had ik daar staan fotograferen. Is onze regio... ben nu eigenlijk wel blij dat ik dus weg was!

Grt Johan
Eerste Hulp verlener Student HBO-V


RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #14 Gepost op: 28 september 2004, 21:05:13
Halverwege het incident zette in mijn scanner aan. Inderdaad een afschuwelijke ervaring voor alle betrokkenen.
Sterkte,

RAdeR


firemanr

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 29 september 2004, 12:18:19
Dit is denk ik het slechts denkbare scenario wat een brandweerpersoon en omstanders kan overkomen denk ik.....een baby.... :'(

Ook van deze kant heel veel sterkte voor alle betrokkenen. :-X