Zeer grote brand (woonhuis en schuur) Dorpsstraat - Heerjansdam 04-02-2011

Auteur Topic: Zeer grote brand (woonhuis en schuur) Dorpsstraat - Heerjansdam 04-02-2011  (gelezen 9245 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Guppie3335

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,143
Zeauw! En ook ik ben inmiddels thuis. Zat op de TS402 (2e TS terplaatse en 1e TS ZDT). Roland heeft het al aardig verwoord. De opschaling ging naar mijn idee erg snel! En is door de centralist zeer vakkundig en adequaat opgetreden. Het brandobject was van verre al te zien. Vanwege de enorme wind (lees: storm) was de brand inmiddels ver uitgebreid, ook richting het woongedeelte van de schuur. Mwha, Roland heeft eigenlijk het meeste al verwoord en ik vind het nu wel tijd om te gaan slapen, dus houdt het hier even bij 0098.

@ Brandweer-ZH18-402 en Roland, mooi verslag mannen en weer goed gewerkt ook mag ik wel zeggen. Complimenten en een dikke duim.
Vanmorgen (11.00 uur) ook nog even gekeken vanaf het buiteland, kon er niet verder bijkomen vanwege opruimwerkzaamheden maar blij dat de aangrenzende bebouwing wel gespaard is gebleven want de tussenruimte zal niet meer dan 1 mtr geweest zijn.
 O0


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten


Asbest? Hoezo, asbest?

Foto: mediatv.nl