In de periode vanaf 2002 heb ik diverse malen deze jas gebruikt onder weg.
Geval A ik reed op de A15 Zuidbaan ineens achter een trekker oplegger welke met enkel alarmverlichting reed t.h.v. Barencrecht.
Hierop R-R gebeld op een internnummer en kreeg Anita ( die ik wel vaker sprak ) aan de lijn en vertelde mijn bevindingen en in welk viertuig ( witte Opel Astra Staion ) ik erachter reed.
Het was duidelijk dat hij de A16 Oostbaan opging via de Paralelbaan. Onder tussen kreeg ik al door dat er een wagen van het 6e district klaar stond onderaan het Kralingseplein. Toen ze ons zagen rijden zijn zij ook opgekomen en na de samenvoeging van Paralel en Secundair zijn zij er voor gekomen en gelijk meegenomen naar de vluchtstrook en ik er netjes op afstand achter.
Bleek dat meneer problemen had met zijn complete verlichting maar moest nog naar Gouda. Hierop heeft de DHV van het 6e hem verder begeleid en ik heb het verkeer wat langzaam reed op de meest rechter rijstrook met de lamp en verkeerskegel gedirigeerd om 1 baan op te schuiven zodat het transport veilig kon invoegen en toen me eigen weg weer vervolgd.