Vanaf 1:30 is te zien hoe smal de vluchtstrook is, en ook staan er rode kruizen met jouw auto in Fend-Off ( en voor zover ik het forum lees zonder zwaailamp ) zijn jouw flitsers niet tot nauwelijks zichtbaar.
Ah dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je doelde op het filmpje waarbij ik op de A9 op de vluchtstrook stop terwijl het bestelbusje wel in het verkeer staat. Excuses!
Mijn Chauffeurs hoeven bij Calamiteiten niet buiten het voertuig te verblijven, maar zijn dat wel vaak in een ander voertuig om de kegels op de weg te zetten. Daarnaast komt de chauffeur pas weer bij de auto wanneer het geheel van de weg gaat.
Daar gaat het mij om. Het gaat mij om het in-/uitstappen. Die handeling is in mijn optiek het gevaarlijkst. Bij een voertuig wat langs het eigen voertuig raast maakt het niet uit of jij een kussen achter je kont hebt of niet.
Storender vind ik dat jij in dit geval mijn voertuigen volledig voorzien van signalering en massa vergelijkt met een personenvoertuig met minimale signalering.
Ik wil die voertuigen absoluut niet vergelijken, de handeling wel.