0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.
Ik ga het document wel lezen (niet nu), maar ik denk dat als je iets oplost op de snelweg, het niet onterecht in dit topic staat.Jeuj! Iemand die mijn naam goed typet!
Maar daarbij moet je je afvragen of jij als burger je wel als buffervoertuig op wilt stellen: ik zei keihard nee. Je hebt niks om je zichtbaar te maken en daarmee te onderscheiden van de andere weggebruikers.
Bij wat voor iets ben jij werkzaam dat jij moet bufferen bij incident maar IM zelf niet echt kent?
Aanname...
Aanname...Wederom een aanname dat ik bij iets werkzaam ben waarbij ik zou moeten bufferen. Ik zal op internet nooit vertellen waar ik werk. Het is geen geheim, maar je zal het uit mijn toetsenbord nooit hardop horen. Heb ik slechte ervaringen mee.
Een beetje onderzoek (als ik niet lieg; zelfs dit topic) doet wonderen. En verklaart een hoop, en bespaart een boel onzin hier.
Het is inderdaad een aanname ja. Een standaard personenwagen heeft niks erin/erop/eraan zitten waarmee je extra zichtbaar bent
Maar het is geen geheim en toch is het geheim want wij mogen het niet weten?
IM is zeker niet voorbehouden aan alleen snelwegen. Dat zeg ik ook zeker niet. Stilstaan op de vluchtstrook is geen IM. Je buffert niks af.
Hier kan je ff info opdoen over IM: http://www.incidentmanagement.nl/Portals/0/Documenten/RLTotaal2012_03.pdf
Wanneer je voor het object zou gaan stil staan met je auto op 100 meter er vandaan in fend-off met eventuele amber verlichting dan pas zou je volgens mij over IM kunnen spreken...