Verbeterpunten politie & andere hulpverleners in samenwerking met ambulance

Auteur Topic: Verbeterpunten politie & andere hulpverleners in samenwerking met ambulance  (gelezen 7289 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

HIT

  • Eigenaar HarmInfraTransport
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,047
    • Harm Infra Transport
Ja nu weten we het wel hoor hoe jij je zo opwindt over die ene casus van een uitstappende hulpverlener...... alsof dat HET representatieve beeld is van de gehele groep...

Waar lees  jij dat ik dat zeg, en wie ben jij om te oordelen waar ik mij over opwindt?

Als je onbevooroordeeld leest staat er eigenlijk "Dat iemand die wil hulpverlenen zijn eigen veligiheid even uit het oog verloor"

Alleen wat mij wel opvalt is dat het over jouw kleur is waar ik over post en dan deze reactie....

Mijn excuses naar de mensen die dit moeten lezen maar kritiek kan dus geen enkelle kleur hebben krijg ik zo het idee.
Professionele afzetter, ik irriteer weggebruikers.


Joffry Ambu-Vpk

  • Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,455
  • Ambulanceverpleegkundige
Waar lees  jij dat ik dat zeg, en wie ben jij om te oordelen waar ik mij over opwindt?

Als je onbevooroordeeld leest staat er eigenlijk "Dat iemand die wil hulpverlenen zijn eigen veligiheid even uit het oog verloor"

Alleen wat mij wel opvalt is dat het over jouw kleur is waar ik over post en dan deze reactie....

Mijn excuses naar de mensen die dit moeten lezen maar kritiek kan dus geen enkelle kleur hebben krijg ik zo het idee.

je zet zelf in je posting dat het gaat om een 2e ambu die ter plaatse komt, een hulpverlener daarvan stapt uit en wordt bijna van de sokken gereden. het gaat dus om de wit/gele kolom en het kan heel goed zijn dat hij niet de veiligheid uit het oog verloor maar degene die hem bijna aanreed, niet alles ligt aan de hulpverlener. Overigens blijf je maar op dat voorval drogaan, dat bedoelde ik aan te geven in mijn reactie.
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod