06 augustus 2011 Search and Rescue Event 2011 Katwijk (ZH)

Auteur Topic: 06 augustus 2011 Search and Rescue Event 2011 Katwijk (ZH)  (gelezen 2675 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Gepost op: 12 februari 2011, 00:59:46
http://www.sarkatwijk.nl/cms/

Het International Search and Rescue Event 2011 vindt plaats op zaterdag 6 augustus. Noteer deze datum in je agenda!! Tijdens deze spectaculaire demonstraties toonden de diverse deelnemers al het mogelijke op gebied van (zee)reddingswerk.



Iedere eerste zaterdag van augustus organiseert de Katwijkse Reddings Brigade (K.R.B.) haar jaarlijkse reddingsdemonstratie (SAR Katwijk). De KRB verzorgt in samenwerking met onder andere Reddingsbrigade Nederland, Koninklijke Marine, Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij, Korps Landelijke Politiediensten, brandweer Katwijk, Regionale Ambulancedienst Hollands-Midden en vele anderen een dagvullend programma voor zowel jong als oud.


Samen sterk in de hulpverlening!


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #1 Gepost op: 6 augustus 2011, 13:58:55
Was erg leuk opgezet.
Veel demo's en veel voertuigen.
Was zeker de moeite waard om even te kijken!
Volgend jaar weer


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #2 Gepost op: 7 augustus 2011, 16:17:53
Foto's?  :)


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #3 Gepost op: 7 augustus 2011, 18:34:03
Foto's?  :)

Ik heb alleen wat overzichtfotootjes en foto's van de voertuigen, niet van de demo's (was vrij snel weer weg). Ik zal er vanavond wel wat opgooien.


RamonVersteeg

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,163
Reactie #4 Gepost op: 7 augustus 2011, 18:39:49
Foto's?  :)
Ik heb alleen wat overzichtfotootjes en foto's van de voertuigen, niet van de demo's (was vrij snel weer weg). Ik zal er vanavond wel wat opgooien.

Hier staan ook wat foto's op: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=8263.1780;topicseen