Lid SIGMA?? die op alle ambu meldingen rijd?

Auteur Topic: Lid SIGMA?? die op alle ambu meldingen rijd?  (gelezen 8784 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Gepost op: 14 februari 2011, 22:06:49
Hallo,

Sinds dat wij(Midden-West-Noord Brabant) hier de ambulance op P2000 hebben.
Rijd er steeds iemand op alle ambulance meldingen A1/A2.
Laatst kwam die als een gek aanscheuren met een A1 meldingen met oranje ledjes aan door het verkeerd. Levensgevaarlijk, rent naar binnen en gaat EHBO verlenen. Vandaag precies het zelfde geval.
Hij heeft ambulancejas achter in de auto hangen en 112 stickers op de auto ook EHBO en hulpverlener-bordje op de voorruit.
Heb hem paar maanden terug gevraagd wat hij doet, hij zegt zelf dat die bij de SIGMA zit.
Maar lijkt me sterk dat iemand als SIGMA'er dit doet?




RAdeR

  • Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 14,616
Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2011, 22:18:44
Hoe weet je dat hij op alle meldingen rijdt? Sta je er zelf ook? Zelfs voordat hij er is, omdat ze hem aan ziet komen scheuren.  :-X  98uiye

Als het daadwerkelijk een Sigma-lid is, zal het niet lang duren vermoed ik. Dan wordt hij wel tot de orde geroepen.
Dat zal sowieso wel gebeuren. Ambulance en politie zullen hier niet blij mee zijn.


ziggy-stardust

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 14 februari 2011, 22:20:11
legitimatie vragen, aan de politie doorgeven, wordt hij de eerst volgende keer gearresteerd omdat hij de hulpverlening in gevaar brengt, dit doen ze in meer regio's.


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #3 Gepost op: 14 februari 2011, 22:20:30
Hoe weet je dat hij op alle meldingen rijdt? Sta je er zelf ook? Zelfs voordat hij er is, omdat ze hem aan ziet komen scheuren.  :-X  98uiye

Als het daadwerkelijk een Sigma-lid is, zal het niet lang duren vermoed ik. Dan wordt hij wel tot de orde geroepen.
Dat zal sowieso wel gebeuren. Ambulance en politie zullen hier niet blij mee zijn.

Ik ga af en toe wel is kijken ja, rij ik er langs, toevallig met die ledjes zat ik er 2 straten vandaan ivm boodschappen.
En dat van vanmiddag was ik wisten kijken ivm met mogelijk ongeval


Piles

  • Geďnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #4 Gepost op: 14 februari 2011, 22:58:15
Ik moest gelijk aan Standdaarbuiten denken...


Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #5 Gepost op: 14 februari 2011, 22:58:53
Ik moest gelijk aan Standdaarbuiten denken...
Nee dat is nét de andere hoek van de regio


Piles

  • Geďnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #6 Gepost op: 14 februari 2011, 22:59:38
Nee dat is nét de andere hoek van de regio
Ik zag net je ondertitel pas idd  :P


mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #7 Gepost op: 14 februari 2011, 23:00:57
Ik moest gelijk aan Standdaarbuiten denken...

Nou ik kan je vertellen dat je daar in absoluut niet de enige in ben. Echter blijkt dat deze meneer in dit verhaal geen Peter heet. Dus dat is hem niet...

Voor de leden die de Standdaarbuiten soap niet kennen:
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=18835.0


CM

  • Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,118
Reactie #8 Gepost op: 14 februari 2011, 23:19:09
Standaardbuiten, toch niet weer..... :'(

28 bladzijden negatieve reacties en nog heilig in geloven dat je goed bezig bent.....

Beste mensen,

Voordat we verder gaan met deze topic wil ik iedereen op het hart drukken dat wij hier elkander met respect bejegen. Al ben je niet met iemand eens, dat geeft je nog niet het recht om iemand te ´pesten´ of persoonlijk aan te vallen. Daar is hier geen ruimte voor en dergelijke berichten worden meteen verwijderd

Rekenend op jullie begrip

CM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon


Venneke82

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 130
Reactie #9 Gepost op: 15 februari 2011, 02:58:42
Hallo,

Sinds dat wij(Midden-West-Noord Brabant) hier de ambulance op P2000 hebben.
Rijd er steeds iemand op alle ambulance meldingen A1/A2.
Laatst kwam die als een gek aanscheuren met een A1 meldingen met oranje ledjes aan door het verkeerd. Levensgevaarlijk, rent naar binnen en gaat EHBO verlenen. Vandaag precies het zelfde geval.
Hij heeft ambulancejas achter in de auto hangen en 112 stickers op de auto ook EHBO en hulpverlener-bordje op de voorruit.
Heb hem paar maanden terug gevraagd wat hij doet, hij zegt zelf dat die bij de SIGMA zit.
Maar lijkt me sterk dat iemand als SIGMA'er dit doet?

Dit lezende denk ik dat er zich vanzelf een keer "een gevalletje boem is...." ( einde oefening ? ) aan zal dienen. Verder is feitelijk iedereen vrij om te kijken als het een melding betreft op een openbare plek ( buiten op straat... ) Zomaar een huis binnen stormen ligt wat ingewikkelder... Als met dit kijken op openbare plaatsen, met de handen gekeken wordt. Oftewel je maakt je nuttig / stelt je ten dienste van de hulpverlening. Dan kan ik me hier wel deels in vinden, los van het rijden met/ in weet ik veel.