Venneke,
Misschien ben ik te nuchter maar ik kan mij er werkelijk niets bij voorstellen. De georganiseerde hulpverlening kent allerlei vormen van opschalingsmogelijkheden, wij zitten toch echt niet te wachten op een doorgedraaide scannerluisteraar (a la P2000) die zich overal ten toneel verschijnt. Sterker nog, natuurlijk is het een prachtig gedachte dat je iemand in nood kan helpen maar in deze kwestie moet je je afvragen wat je echte beweegredenen zijn. Ik kan er maar uit concluderen dat het (deels) uit sensatiezucht bestaat. Anders doe je zulke dingen niet.......
CM
Als nuchter persoon kan ik moeilijk concluderen of jij te nuchter bent...
Er zijn natuurlijk verschillende mogelijkheden om op te schalen en de eerste hulpverlening is doorgaans vrij snel ter plekke. Maar goed er kunnen zich natuurlijk altijd situaties voordoen waarin een paar helpende handjes welkom zijn...
Ik denk dat het voor als nog ontbreekt aan inhoudelijke informatie ( mij althans ) om echt een oordeel te kunnen vellen.
Maar mocht deze persoon zich inderdaad voordoen als "superehbo'er" en in een wannabe ambulancevoertuig rijden, al dan niet met blauwblauw...
Dan zeg ik, dat dat niet helemaal de bedoeling kan zijn. In dit geval zou er ook snel korte metten gemaakt kunnen worden aan een deel van die acties.