0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Met Oud&Nieuw in het verschiet ben ik (heeeel erg) benieuwd hoeveel persalarmen er gaan komen voor 'ontploffing met gewonden'. Van vorig jaar kan ik mij er, eh, 0 herinneren. Wellicht dat er dit jaar toch ergens in Nederland 1 wordt gegeven.
Is dat de officiële benaming? Zie hem nl. niet in de App store.
Er is mij door ons contactpersoon bij de eenheid Rotterdam toegezegd dat de 2 voorlichters die in het SGBO zitten hier op zullen letten en de meldkamer actief zullen benaderen als ze het voorbij zien komen.Ik laat me verrassen.
p2kflex12:54:07 31-12-16GROUP-1P 1 Ongeval vuurwerk Letsel Buiten Waterstraat 1 a Wijhe0630211Politie Eenheid Oost-Nederland (PersInfo IJsselland)Komt in de buurt?
Pim Haarsma @PimHaarsma1 persoon gewond, bij carbidschieten aan Waterstraat in #Wijhe. Feest wordt opgeruimd.13:22 - 31 dec. 2016Gewonde bij carbidschieten in Wijhehttp://www.destentor.nl/regio/olst-wijhe/wijhe/gewonde-bij-carbidschieten-in-wijhe-1.6800910
Pim Haarsma @PimHaarsma1 persoon gewond, bij carbidschieten aan Waterstraat in #Wijhe. Feest wordt opgeruimd.13:22 - 31 dec. 2016
Ik vermoed dat ze de onderstaande App bedoelen.
Het is om te janken zo slecht is het gesteld. Als ik op de persalarmen af moet gaan is er niet 1 ongeval door vuurwerk geweest tot nu toe en als zeker geen "Ontploffing met gewonden" wat illegaal vuurwerk betreft. Sowieso is het slecht wat persalarmen betreft deze oud en nieuw.