0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.
ik wil mij even voorstellen ik ben persfotograaf en heet lammert lemmen en wil even reageren op persalarm p2000 wij als pers kreijgen geen toesteming van de minister om mee te luisteren via p2000 maar daar word nog verder over vergaderd met de minister en de nvj/nvf dus hopen dat het straks wel kan
Ik denk dat de beroeps-journalisten zichzelf ook wel eens achter de oren mogen krabbelen,door zaken gewoonweg te laten liggen die voor heel veel mensen wél van belang waren!Een aanrijding volstond veelal met twee regels in de krant maar een culturele uitvoering waar vijftig mensen naar toe gingen stond breed uitgemeten in de krant.Kennelijk zijn de huis aan huis krantjes met sukses in dat gat gesprongen en nu schreeuwen de "échte" fotojournalisten moord en brand!Fijn dat er amateurs zijn zijn die met echte passie bij nacht en ontij ons (ook de mensen uit de hulpverlening) deelgenoot maken van al wat er gaande is ,want er gebeurt méér in dit land dan de zoveelste jubilerende wethouder die o zo graag in de krant komt!