0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.
Volgens mij is het P2000 persinformatie systeem in Flevoland maar voor korte duur...
Wat mij ook opvalt, dat je denk beter voorlichting in je pieper kan zetten, komt meer over dan op persinfo code. Maar misschien hebben ze dat veranderd vandaag
kijk hier gaat die dan weer niet mee:p2kflex13:31:16 03-01-11GROUP-1RMKFVL DAMRIF 12 LELYSTAD Ongeval/Gevallen persoon/Met letsel-geval persoon0730000Politie Veiligheidsregio Flevoland (Monitorcode)0730305Politie Veiligheidsregio Flevoland (Persvoorlichting)Ik vermoed zomaar dat ze OF de verkeerde code gepiept hebben, OF persinfo zijn vergeten. Voorheen kreeg de persvoorlichter dit soort berichten immers nooit, die heeft niet zoveel aan de huis-tuin en keuken ongevalletjes. Blijkbaar wordt hij wel meegepiept als de pers in kennis wordt gesteld. Maar alleen voorlichting voor een "gevallen persoon" lijkt mee een beetje onzinnig
Ik vermoed zomaar dat ze OF de verkeerde code gepiept hebben, OF persinfo zijn vergeten. Voorheen kreeg de persvoorlichter dit soort berichten immers nooit, die heeft niet zoveel aan de huis-tuin en keuken ongevalletjes. Blijkbaar wordt hij wel meegepiept als de pers in kennis wordt gesteld. Maar alleen voorlichting voor een "gevallen persoon" lijkt mee een beetje onzinnig
Ja inderdaad maar als ik zo terug kijk is het al is vaker gebeurt
Dan kan het toch nog steeds een fout zijn? Misschien dacht de centralist in kwestie dat de perscode automatisch mee zou lopen, net als dat de monitorcode automatisch meeloopt. Gezien de overvloed aan berichten op deze maandag, nieuwe week, nieuw jaar, gok ik op een vernieuwde werkinstructie. Zoveel berichten als er vandaag zijn verzonden heb ik heel december niet gezien..