Als ik de reacties zo lees vinden sommige van jullie het volgens mij net zo belangrijk dat het persalarm eruit gaat als dat de juiste eenheden gealarmeerd worden en deze gealarmeerde eenheden worden voorzien van de juiste informatie. Zeer beschamend.
Ik vindt het ook erg beschamend Honderd... Eerder in dit topic heb ik mij al verwonderd over het feit dat dit "Persalarm" heet en geen "Persvoorlichting" of iets dergelijks.
Het woord Persalarm doet bij mij overkomen alsof het in de wet geschreven staat dat de pers een alarm moet krijgen en zo te lezen wordt dat ook links en rechts bijna zo opgevat.
Het lijkt me eerder een DIENST dat de pers op de hoogte wordt gebracht en geen VERPLICHTING, ondanks de gemaakte afspraken.
Als er afspraken over zijn gemaakt, kun je hierover een klacht indienen.
Vooral doen want des te eerder zal er, vanwege werkdruk, een eenzijdige herziening komen op deze afspraken.
Het merendeel van de 112 persmuskieten weten toch wel hoe ze aan hun info moeten komen om te bepalen of het voor hun interessant is of niet.
Als je als persmuskiet 100% afhankelijk bent dat je pas in actie kan komen wanneer je pager op dit soort kennisgevingen gaat, dan kun je in mijn ogen beter een andere baan/hobby zoeken.
En ja, dat er in sommige gebieden Twitter wordt gebruikt is ook wel logisch.... In een Twitterbericht kun je net iets meer tekst kwijt dan in een P2000 bericht.