Bij meldingen op straat rijd volgens mij altijd politie mee, en inderdaad ook vaak preventief als de centralist denkt dat het nodig is. Ik zet vrijwel altijd mijn auto op slot en als ik dat niet doe dan neem ik wel de sleutels mee. Mocht 'ie even weggezet moeten worden dan kan een collegahulpverlener altijd even de sleutels op komen halen. En ook ik heb inmiddels de nodige ervaringen met mensen die denken dat je ergens voor de lol staat. Varieert van op mijn schouder komen tikken of ik misschien de ambu even van de kruising wil halen net op het moment dat we patient aan het planken zijn, tot aanbellen bij een woning. Ik was zelf te druk bezig dus deze automobilist werd keurig te woord gestaan door een buurvrouw die echt netjes uitlegde dat er nu geen tijd voor was. Binnen een week lag er een klacht voor me ter grootte van een A4 op het bureau van mijn baas, inclusief foto's die de situatie in beeld brachten en moesten aantonen dat ik de auto helemaal verkeerd had neergezet...... sommige mensen hebben echt tijd over!