Op dit moment word een offerte gevraagd bij DHTC in den Oever..,
We willen voor de schippers een onafhankelijke certificering hebben, daarom kijken we daarvoor naar buiten onze eigen organisatie..
Even voor de achtergrond.
De komende 12 maanden worden de NON-FOR-PROFIT activiteiten van mijn bedrijf, ondergebracht in een aparte stichting. dat betekend dat er o.a. de oproepbemanning voor de Chester, de stichting als werkgever krijgen. Maar ook de demonstratie teams, en de rapid intervention teams, evementenbewaking-teams ook in de stiching worden ondergebracht..
Zo kunnen we ons ook weer op onze kern activiteiten richten..
Rescuetraining.nl blijft dus zich concentreren op het organiseren van diverse opleidingen..
de stichting zal zich op de non-for-profit activiteiten gaan richten.. We hebben reeds operationele afspraken met de kustwacht en de KNRM en brandweer in onze omgeving en dat word binnenkort allemaal geformaliseerd. Dus maak je over onze organisatie maar geen zorgen..
De Chester is op dit moment nog niet volledige 24uurs inzetbaar, (De boot wel, de bezetting van de bemanning nog niet) De beschikbaarheid van de Chester na alarmering is hellaas nog maar 90% en nog geen 99,7% binnen een uitvaartijd van 15 minuten.. deze status hopen we in februari 2005 wel te halen.
De Chester blijft ook in gebruik bij Rescuetraining.NL voor opleidingen natuurlijk..
Martijn, behalve Hoge, train ik wel meer verenigingen die geen profitdoelstellingen hebben. en zeker in onze omgeving kunnen we veel voor doen. Neem maar even contact op.
Maar goed, terug naar de topic, of de Chester een "hobby"boot is of niet, word mijnsinziens niet bepaald of je lid bent van REDNED of niet.
terug naar de topic.. herkenbaarheid boten..