herkenbaarheid boten

Auteur Topic: herkenbaarheid boten  (gelezen 30921 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Rescue Ranger

• Senior gebruiker
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #130 Gepost op: 15 december 2004, 09:02:23
Ja, want dat is de enige Strandreddingsbrigade waar HOGE mee samengewerkt heeft, bij de catamaranschool met wedstijden een vriend van Martin Gaus, hoe heet hij ook als weer, Peter geloof ik. Het zou zonde zijn als juist die aardige brigade zou moeten verdwijnen. :(

Ik ben er tegen!

Henk

Henk,

het gaat niet om de vriendelijkheid van de leden van een dergelijke reddingsbrigade, maar de toekomst indien er meer op Brandweer niveau geregionaliseert wordt en de reddingsbrigades een deel van die Brandweer worden.

Ach, alles is relatief en niemand kan in de toekomst kijken. Hoe dan ook maak ik me over het bestaansrecht van onze post weinig zorgen. De 'Kentering' ligt centraal in het gebied dus die blijft wel. Wie weet, in een verre toekomst met centrale aansturing, komen er in IJmuiden en Zandvoort wat handhavers en een stel beroepsredders op de Kentering.

Koen,

een reddingspost als "de Kentering" kan een multi-functionele bestemming krijgen, eventueel zelfs horeca. Maar dat heeft niets te maken met bestaansrecht. Als zelfs een Brandweerkorps als Bloemendaal ontmanteld kan worden en haar taken regionaal verdeeld worden, hoe zit dat dan met een lokale reddingsbrigade welke is aangesloten bij een lokale Brandweer? Ook ontmantelen?

Maar ik denk dat dit een ander topic is! Ik kopieer dit en verplaatst deze naar Strandweer en brandbrigade. http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=5373.10
Elke hulpverlening start met communicatie.

vistuig

• Forum gebruiker
    • KNRM Dordrecht
Reactie #131 Gepost op: 17 december 2004, 20:28:03
http://domeinen.minfin.nl/custom_buttons/CAM_E9AA91D09A034E04A50B724028576432X1X46847X6.jpg

En is deze nog herkenbaar?

kavel 6702 te bezichtigen bij rijkswaterstaat te Farmsum
en in alle gewesten  wordt de stem van het water  met zijn eeuwige rampen  gevreesd en gehoord

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #132 Gepost op: 17 december 2004, 20:31:12
http://domeinen.minfin.nl/custom_buttons/CAM_E9AA91D09A034E04A50B724028576432X1X46847X6.jpg

En is deze nog herkenbaar?

kavel 6702 te bezichtigen bij rijkswaterstaat te Farmsum

;D Ik moest eerst even goed kijken!!  ;D  ::)

Henk

Koen Wiegman

• Senior gebruiker
    • website overleg Samenwerkende Reddingsbrigades Kennemerland
Reactie #133 Gepost op: 18 december 2004, 14:17:37
Is er ook een vraagprijs beschikbaar?

Misschien iets voor Mark van het bondsbueau om hier achter aan te gaan, die kan er weer een brigade blij mee maken. Als ie nog goed is tenminste.  Met een beetje mazzel gaat dit vletje voor heel weinig weg.

Ik ben trouwens nieuwsgierig naar het achterliggende verhaal, is dit ooit een brigadevlet geweest? Of maakte een bedrijf er gebruik van? En hoe komt zo'n vlet bij domeinen terecht? Niet goed vastgelegd en aan komen drijven? In beslaggenomen na een illegale actie?

Waarschijnlijk is de vlet aangeschaft door RWS en daar nu overbodig, bij RWS houden ze niet zo van kleine bootjes en bovendien moeten ze bezuinigen, dit levert ze vast wel 50 Euro op!
Geloof in eigen kracht en identiteit kunnen de brigades ver brengen!

vistuig

• Forum gebruiker
    • KNRM Dordrecht
Reactie #134 Gepost op: 19 december 2004, 14:39:54
Hoe RWS eraan is gekomen zou ik niet weten, maar zal vast voor onderhoud of zo gebruikt zijn.
Hij is verkocht voor 888 euro. Ik weet niet aan wie.
en in alle gewesten  wordt de stem van het water  met zijn eeuwige rampen  gevreesd en gehoord

vistuig

• Forum gebruiker
    • KNRM Dordrecht
Reactie #135 Gepost op: 25 mei 2005, 14:23:27
De vletten van Redned zijn schijnbaar niet herkenbaar genoeg. Kijk maar een op de site van het Landelijke Faciliteit Rampenbestrijding.
Hier staat onder "Overige facilitaire taken afdeling Logistiek" dat ze een vloot van de KNRM in beheer hebben.

http://www.lfr.nl/activiteiten/logistiek

ED95

• Arts
  • Forum gebruiker
Reactie #136 Gepost op: 25 mei 2005, 14:36:33
Hier staat onder "Overige facilitaire taken afdeling Logistiek" dat ze een vloot van de KNRM in beheer hebben.

http://www.lfr.nl/activiteiten/logistiek

??? ???Volgens mij lopen ze daar een beetje te ijlen, want de KNRM heeft niks in beheer bij een externe instantie. Of ze bedoelen REDNED of eeuh jah...... :-\

KNRM-veere

• Gast
Reactie #137 Gepost op: 25 mei 2005, 19:49:51
Right..... klopt idd niet ??? Best apart  :o

Colin

• Senior gebruiker
Reactie #138 Gepost op: 25 mei 2005, 20:41:32
Rampenvloot KNRM!!!! :o Nog nooit van gehoord. ??? Zijn ze daar gek ofzo. ::)
Groeten, Colin

ED95

• Arts
  • Forum gebruiker
Reactie #139 Gepost op: 25 mei 2005, 20:57:06
:o Schokkend!!!! :o