Ik heb een vraag:
Mijn tante krijgt elk jaar de keus,schorsen of een bekeuring voor een auto waar zij de papieren van heeft,maar de auto bestaat waarschijnlijk niet meer.
Haar man heeft deze auto ooit gekocht en in een schuur bij een boer gestald om hem 25 jaar oud te laten worden en hem dan misschien ooit als oldtimer te kunnen verkopen.
Haar man is inmiddels overleden,en mijn tante is er altijd vanuit gegaan dat die auto nog bij die boer staat.
Wat blijkt nu,die boerderij is gesloopt en er staat nu een blok rijtjeshuizen op die plek. Geen loods meer en dus ook geen auto meer.
Er is wel een naam bekend van iemand,maar daar loopt het spoor volledig dood. De auto is niet te vinden.
Maar ze krijgt nog elk jaar de keus,of de auto weer voor een jaar schorsen of een bekeuring betalen omdat de auto niet verzekerd is enzo.
Officieel gezien kan de auto niet volgens de regels gesloopt en/of afgevoerd zijn,want daar zijn de papieren voor nodig en die heeft zij dus nog altijd...
Wat zou zij kunnen doen om van dit, inmiddels al een jarenlang, probleem af te komen?
Ik hoop dat jullie hier in de politiehoek me iets kunnen vertellen!
Annemiek