Hier meld Gieten zelf zich,werd alleen een uur later wakker. Melding vanuit de Bloemakkers, distributiecentrum C1000, was verkeerd, zoals te merken. Het betrof wederom een lekage in de buurt van de pinautomaat, 2e keer, eerste keer was 1-12-2010,
http://www.brandweergieten.nl/Alarmering&ID=659 . Ik heb begrepen van een agent ter plaatse dat 1 van mijn collega's, Ik werk zelf bij de supermarkt, inderdaad onwel is geworden, gelukkig viel het me en ze is nu thuis. Enexis heeft nu de stoep eruit liggen en is met het leiding werk bezig, mogelijk is er door een net geplaaste prullebak een lek ontstaan, maar volgens een woordvoerder van netbeeherder zelf was er een lek in 1 van de boven woningen. Wat de politie meld is dat het weer met de pinautomaat te maken heeft, ik heb geen idee waar het zit. Mijn collega's zijn opgevangen bij een bakker aan de overkant van het pand, waar de bewoners zijn weet ik niet. Tegen 11 uur is het gebied vrij gegeven en mocht de supermarkt weer betreden worden. Politiewoordvoerster en mijn werkgever komen nog op tv volgens mij, ze zijn in iedergeval geïnterviewd. Politie blijft terplaatse totdat enexis klaar is, vertelde de agent mij.