Zeer grote brand (winkelpand Spar) Zuiderzeestraatweg - Oldebroek 22-02-2011

Auteur Topic: Zeer grote brand (winkelpand Spar) Zuiderzeestraatweg - Oldebroek 22-02-2011  (gelezen 13199 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

ehboforum.nl

• Junior gebruiker
  • **
  • EHBO is mijn lust en mijn leven !
    • ehbo en lotus forum
Meest dichtbij is volgens mij Wezep, maar ik weet niet in hoeverre daar ook bezetting is, anders zal t Harderwijk of Zwolle zijn. Zoiezo rijden er in deze regio 's avonds / 's nachts maar erg weinig voertuigen

Wezep heeft 's avonds / 's nachts geen bezetting. Oom agent mag dan uit Apeldoorn uitrukken, dus zo'n 40 kilometer rijden.

yvonne

• Junior gebruiker
  • **
Meldkamer van NOG en IJsselland zitten samen in Apeldoorn...

Hunter

• Senior gebruiker
  • Zoetermeer, Haaglanden
Meldkamer van NOG en IJsselland zitten samen in Apeldoorn...

Welkom op dit forum, ik denk dat de meesten dat hier wel weten, die samenvoeging is hier uitvoerig besproken.
Het blijven echter 2 zelfstandige veiligheidsregio's dus zo vreemd is de vraag van Mike niet.
De AGS van VNOG was blijkbaar al bezig; vraag beantwoord :)

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Grote Brand Spar Oldebroek 22 februari 2011 (22-02-2011) DEEL 1

Grote Brand Spar Oldebroek 22 februari 2011 (22-02-2011) DEEL 1
Michelvantende | 22 februari 2011
Samen sterk in de hulpverlening!

Henkie

• Forum gebruiker
http://locofm.shoutcaststream.com/radio.php dit is de livestream van de lokale radio aldaar, en die doen live verslag van de brand.

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Grote Brand Spar Oldebroek 22 februari 2011 (22-02-2011) DEEL 2

http://www.youtube.com/watch?v=8Nks2d20xAE&feature=player_embedded#at=11

Michelvantende | 22 februari 2011
Samen sterk in de hulpverlening!

JordyDelwel

• Senior gebruiker
  • www.DelwelFotografie.nl
http://www.brandweer-elburg.nl/index/?p=5812 voor meer foto's en een video.
Fotograaf Harderwijk e.o. http://www.DelwelFotografie.nl

Bert_0341

• Forum gebruiker
Welkom op dit forum, ik denk dat de meesten dat hier wel weten, die samenvoeging is hier uitvoerig besproken.
Het blijven echter 2 zelfstandige veiligheidsregio's dus zo vreemd is de vraag van Mike niet.
De AGS van VNOG was blijkbaar al bezig; vraag beantwoord :)

even offtopic

98uiye  Wel raar dat de ags van ijsselland wel naar oldebroek/hattemerbroek gaat terwijl ze niet naar grondgebied kampen gaan   98uiye

Breaky

• Forum gebruiker
Hoogstwaarschijnlijk omdat de dichtstbijzijnde politieauto 20 a 30 km moet rijden om ter plaatse te komen. Als ze niet al ergens anders druk zijn...

Nee dat lijkt me niet.
Ik woon zelf in Wezep, de politie is zeker rond dit tijdstip (circa 22:00) nog aanwezig. Deze is dus gewoon gearriveerd neem ik aan, waarschijnlijk dat er iets tussen heeft gezeten. Dit durf ik niet te beantwoorden.

Meest dichtbij is volgens mij Wezep, maar ik weet niet in hoeverre daar ook bezetting is, anders zal t Harderwijk of Zwolle zijn. Zoiezo rijden er in deze regio 's avonds / 's nachts maar erg weinig voertuigen

Klopt, het meest dichtbij is Wezep. Wezep is wel kleinschalig, bureau is gewoon klein en er zijn inderdaad weinig voertuigen. Oldebroek ligt opzicht wel omringd met verschillende korpsen bijv: Wezep, Zwolle, Harderwijk, Kampen etc. Dus in deze regio is opzicht genoeg politie, alleen duurt het soms wel voordat ze arriveren.

Wouwie

• Senior gebruiker
Klopt, het meest dichtbij is Wezep. Wezep is wel kleinschalig, bureau is gewoon klein en er zijn inderdaad weinig voertuigen. Oldebroek ligt opzicht wel omringd met verschillende politie bureau's bijv: Wezep, Zwolle, Harderwijk, Kampen etc. Dus in deze regio is opzicht genoeg politie, alleen duurt het soms wel voordat ze arriveren.
En anders zijn er toch vast nog wel wat voertuigen van de Marechaussee die misschien kunnen assisteren vanaf een van de kazernes in de buurt daar?