Noord Holland Noord stuurt AED Alert via herkenbaar 06 nr

Auteur Topic: Noord Holland Noord stuurt AED Alert via herkenbaar 06 nr  (gelezen 6811 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Bernt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,869
Reactie #30 Gepost op: 13 januari 2012, 20:33:56
Ringo: Ringtones & Text tones


Arno-BN

  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 515
  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
Reactie #31 Gepost op: 13 januari 2012, 20:52:08
Ik had in de market al wat gevonden, maar dat is gelijk een alternatieve SMS app, ik hoef alleen maar een ringrone te koppelen aan een SMS 98uiye


cavia

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,113
Reactie #32 Gepost op: 17 januari 2012, 20:14:18
had ik dit maar eerder gezien ;)

Vrijdag idd sms gehad en vertrouwde het toch eerst niet. Tevens was ik net 5min bij mijn auto vandaan in ambu uniform met handen vol materialen. Helaas dus niet de mogelijkheid om te gaan...
Maar doordat ik niet wist dat het nummer veranderd was heeft het toch een minuutje geduurd voordat ik doorhad dat het idd een AED-Alert was...


KME

  • Gast
Reactie #33 Gepost op: 18 januari 2012, 01:04:44


Arno-BN

  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 515
  • Eerste hulpverlener, NHT, RK Biker
Reactie #34 Gepost op: 18 januari 2012, 08:35:06
Gaat die discussie niet over het gebruiken van een eigen smstone? Dat heb ik namelijk al 8)


fotoschieter.nl

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 361
  • NRK Velsen, Biketeam, EHBO, AED, Wandelletsel, NHT
    • Fotoschieter.nl
Reactie #35 Gepost op: 18 januari 2012, 11:17:33
Hier in Heemskerk werken wij met HartVeiligWonen, deze stuurt standaart vanaf een vast nummer (4cijferig nummer)

Wij adviseren dan ook alle vrijwilligers om dit nummer in je telefoon op slaan als AED-alert met (indien mogelijk) een eigen smstoon
Nederlands Rode Kruis Afd. Velsen --> EHV'er, AED, Biketeam VRK --> Noodhulpteamlid AEDHeemskerk.nl --> Secretaris, Technisch beheer AED's, Bediener,