Middel hulpverlening (kettingbotsing) A9 Links - Spaarndam 27-02-2011

Auteur Topic: Middel hulpverlening (kettingbotsing) A9 Links - Spaarndam 27-02-2011  (gelezen 3478 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #10 Gepost op: 27 februari 2011, 23:48:45
Inzet van 8 ambulances, 1 MMT, 1 motor verpleegkundige en 1 OvD-G. Bijstand geleverd door Amsterdam met de 13-169.
Hmm, ik heb er maar 6 gezien. 4 gele en 2 witte....

Mooie beelden van Ko van Leeuwen.

http://www.haarlemsdagblad.nl/nieuws/regionaal/haarlemeo/article6619541.ece/A9-dicht-vanwege-zwaar-ongeval-%28update-video%29
Dank ,dank, dank...
Met enige vertraging nu ook de foto's online:

En de rest op www.incidentnet.nl

mrveurope

• HV geïnteresseerde systeembeheerder ICT
  • Forum gebruiker
Reactie #11 Gepost op: 28 februari 2011, 19:25:17
Apart, bij het eerste ongeval, die brandweer (piket) auto tegen de richting in op een autosnelweg  ???

Die was mij ook opgevallen. Leek me niet bevorderlijk voor de doorstroming daar...
Volgens mij is dat een flink eind tot de volgende afslag (A22 splitsing?). Zou hij dat hele eind tegenstrooms gereden hebben, of is er nog een (dienst)weggetje?

nrkvbdnh

• Senior gebruiker
  • nrk verbindingsdienst noord holland
Reactie #12 Gepost op: 28 februari 2011, 19:39:27
Die was mij ook opgevallen. Leek me niet bevorderlijk voor de doorstroming daar...
Volgens mij is dat een flink eind tot de volgende afslag (A22 splitsing?). Zou hij dat hele eind tegenstrooms gereden hebben, of is er nog een (dienst)weggetje?

klein stukje terug zit het zijkanaal C bij de brug daar zit in ieder geval een noodweg van RWS ik weet niet of deze heeft genomen
nederlandse rode kruis verbindingsdienst noord holland  AED bediennaar/matriaalbeheerder VBD-NW

Ko van Leeuwen

• Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #13 Gepost op: 28 februari 2011, 19:45:13
De 747 is de tankautospuit van Halfweg. Mogelijk dat die ook op de linkerrijstrook van A9-Rechts heeft gestaan. In dat geval was de doorstroming toch al verstoord. Verder was het heel prettig dat deze rijstrook er uit lag want met de regen is het niet prettig werken als ze aan de andere kant van de vangrail voorbij stuiven.

Een kilometer verderop zit een dienstweg bij Zijkanaal-C. Maar of hij daar vandaan kwam? Ik vermoed eerder dat hij op de vluchtstrook te ver door is gereden en vervolgens gedraaid is. Maar dat is ene vermoeden.....

Guust

• Senior gebruiker
  • Don't shoot the messenger!
Een kilometer verderop zit een dienstweg bij Zijkanaal-C. Maar of hij daar vandaan kwam? Ik vermoed eerder dat hij op de vluchtstrook te ver door is gereden en vervolgens gedraaid is. Maar dat is ene vermoeden.....

Maakt eigenlijk niet uit waar de auto vandaan komt.
1. hij belemmerd het verkeer. doorstroming nu maar op één baan.
2. staat verkeerd om dus op de rijbaan tegen het verkeer ingereden.
3. was het echt noodzakelijk dat deze brandweerman over de vangrail heen moest?

Misschien weet iemand er een antwoord op?