Ben er net even langs gereden. Het is bij Modderman, een bedrijf wat koekjes maakt. Ze zijn daar aan het verbouwen. Er staat nu nog tenminste 1 opvallend politievoertuig en wat onopvallende. Via google kwam ik erachter dat de televaag ook iets opgepikt heeft. Alleen zit ik nu in de auto en kan ik even niets knippen en plakken.
Geen Telegraaf, toch nieuwsbericht:
Man omgekomen bij ernstig bedrijfsongeval in RotsterhauleROTSTERHAULE – Bij een ongeval bij een bedrijf aan De Streek in Rotsterhaule is maandagmorgen een man om het leven gekomen. Het ongeluk gebeurde rond tien minuten voor negen. Er werd onmiddellijk groot alarm geslagen. Hulp mocht echter niet meer baten. Het slachtoffer overleed ter plaatse. Het is nog niet bekend of het om een ongeval of onwelwording gaat.
Volgens woordvoerder Wouter de Vries van Politie Fryslân gaat het om een man die van een silo is gevallen. Het slachtoffer kwam ook op een silo terecht. Brandweer Heerenveen is ter plaatse gekomen voor assistentie. Na de melding kwamen twee ambulances ter plaatse. Er werd tevens een mobiel medisch team opgeroepen. Dat kon echter terugkeren.
Het is nog niet duidelijk wat er precies is gebeurd. Volgens De Vries kan het om een ongeluk gaan maar is het ook mogelijk dat de man onwel is geworden. De politie kon nog niets over de identiteit van het slachtoffer zeggen. De arbeidsinspectie stelt een onderzoek in.
Bron:
http://www.flitsnieuws.nl/index.php?p=17142/man-omgekomen-bij-ernstig-bedrijfsongeval-in-rotsterhaule/